niedziela, 6 października 2013

1. Na dobry początek słów kilka.

Oto i on. Blog mojej twórczości.
Czym będę się z Wami dzielić? Spostrzeżeniami dotyczącymi obejrzanych filmów i przeczytanych książek, moimi opiniami o kosmetykach, sprawdzonymi przeze mnie przepisami kulinarnymi, a także zobaczycie moje poczynania z maszyną w roli głównej (czyli to, co udało mi się stworzyć).

Każdy ma jakiś swój "kącik" w interencie. Jedni prowadzą aktywne życie na facebooku, drudzy mają swój blog, w którym pokazują światu siebie, trzeci przyglądają się temu wszystkiego z boku. Pewnie jest jeszcze kilka innych grup, na których można podzielić internautów, ale nie o to jest moim celem. Bowiem nadszedł czas, abym i ja znalazła swój "twórczy" kącik.

Jeśli będę służyła Wam inspiracją, radą lub po prostu sprawię, że życie będzie dla Was ciekasze - będzie mnie niezmiernie miło. Jeśli natomiast moja osoba, mój blog i mój styl pisania nie przypadną Ci to gustu, naciśnij drogi czytelniku ten czerwony krzyżyk w prawym górnym rogu. Każdy ma prawo do własnego zdania, ale nie każdy musi mnie lubić. Konstruktywnej krytyce mówię TAK, obrażaniu - nie :)

Życzę miłej lektury, zachęcam do dyskusji! :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *