poniedziałek, 14 października 2013

Lakier do włosów Schwarzkopf - TAFT 3 weather.

Moje włosy są dość cienkie i niestety suche, dlatego staram się używać lakierów do włosów tylko na "specjalne" okazje albo w sytuacji, gdy moje włosy nie chcą ze mną współpracować, a ja muszę zaraz wyjść. Testowałam już wiele lakierów, ale żaden nie przypadł mi do gustu jak ten, który dzisiaj Wam prezentuję. Kupiłam go jakiś czas temu w promocji będąc przy okazji w Rossmannie.



Cena: ok. 15 zł


Opis producenta: Mega mocne utrwalenie i kaszmirowa miękkość szczególnie dla suchych i zniszczonych włosów. 24-godzinne utrwalenie bez sklejania włosów. Łatwy do całkowitego usunięcia podczas szczotkowania. Nie obciąża włosów i chroni przed wysuszeniem.
Specjalna formuła TAFT NA KAŻDĄ POGODĘ chroni Twoje włosy przed wiatrem i wilgocią oraz pomaga chronić je przed promieniowaniem UV.
Zachowaj odstęp 30 cm podczas aplikacji.




Skład:


Moje odczucia:
Aplikuje się go dość łatwo (jak każdy lakier). Ma taki "fryzjerski" zapach, trochę duszący. Na pewno spełnia swoje podstawowe zadanie - konkretnie utrwala włosy, nawet mimo wiatru spięte w koka nie wylatują pojedyncze włoski. Moim zdaniem obciąża włosy i jakoś nie mogłam wyczesać lakieru ani szczotką ani cieniutkim grzebieniem. Musiałam po prostu umyć głowę.
Jak już pisałam wcześniej - rzadko używam jakichkolwiek lakierów, zdaję sobie sprawę, że to jest jest po prostu chemia, która szkodzi włosom. Szukałam lakieru, który utrwali fryzurę - ten spełnił swoje zadanie i to mi wystarczy. Cudów nie oczekuję :)

A Wy? Co o nim sądzicie?

2 komentarze:

  1. Jeden z moich ukochanych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupuję wersję czerwoną i ogólnie jestem zadowolona , ale używam od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *