sobota, 2 listopada 2013

BIOTON krem do stóp.

Macie problem ze skórą stóp?  Ja mam i to okropny. Nie wspominam o wiecznych odciskach i bąblach na spodach stóp (chyba tylko domowe kapcie nie przyprawiają moje stopy o pęcherze). W dodatku skóra moich stóp ciągle jest sucha i okropnie rogowacieje, mimo codziennego pumeks-owania. Chciałam wybrać się do kosmetyczki, by raz na zawsze zrobiła porządek z moimi stopami, ale w porę się opamiętałam. Zabieg u kosmetyczki będzie na pewno miły i przyjemny, i na pewno da wyraźne efekty, ale nie na zawsze! Do tego w moim przypadku musiałabym się liczyć z wydatkiem w granicach 100 zł. A ja potrzebuję czegoś, co nie będzie dla mnie sporym obciążeniem budżetu, ale da efekty na dłużej i pozwoli mi korzystać z tego w domu.

Zatem zaczęłam szperać w internecie. Znalazłam informacje, że potrzebny jest mi krem z mocznikiem. Niektóre osoby wypowiadały się, że jego stężenie powinno mieć minimum 50 % abym mogła spodziewać się jakiś efektów. Ja natomiast zdecydowałam się na BIOTON, co prawda ma on (tylko?) 10% mocznika, ale postanowiłam zaryzykować.



 Cena: płaciłam w aptece internetowej około 10 zł, jednakże cena oscyluuje w granicach 20 zł.

Pojemność: 100 g

Opis producenta: ze strony KLIK

"KREM DO STÓP prodiab przeznaczony jest do pielęgnacji suchej i bardzo suchej skóry stóp, skłonnej do rogowacenia i pękania. Jego nawilżająco – ochronne działanie wynika z unikalnego połączenia mocznika, ruszczyka, mikrosrebra oraz witaminy E.

Mocznik (Urea) - kluczowy składnik KREMU DO STÓP prodiab jest jednym z głównych składników naturalnego czynnika nawilżającego skórę (NMF - Natural Moisturizing Factor), który odpowiada za odpowiednie nawodnienie warstwy rogowej naskórka. Sprawia, że skóra jest gładka i jędrna. Działanie mocznika polega na zwiększeniu przepuszczalności warstwy rogowej naskórka ułatwiając wnikanie wody oraz składników aktywnych do wnętrza komórek skóry. Dzięki temu komórki skóry zatrzymują w sobie wodę, a skóra robi się bardziej miękka i lepiej nawilżona. Niedobór mocznika skutkuje suchą skórą z tendencją do rogowacenia. W stężeniu 10% mocznik ma również właściwości przeciwbakteryjne.


Zawarty w KREMIE DO STÓP prodiab ruszczyk (Ruscus Aculeatus) pobudza mikrokrążenie, działa przeciwzapalnie, aktywuje przepływ krwi, działa na skórę nawilżająco i zmiękczająco, chroniąc jej naturalną barierę ochronną. Poza tym składnik ten przyczynia się do zwiększenia napięcia ścian naczyń krwionośnych, nasila przepływ krwi w żyłach, zapobiega zastojom krwi i limfy, obrzękom, wzmacnia i uszczelnia naczynia krwionośne.

Ochronne działanie KREMU DO STÓP prodiab wynika między innymi z zastosowania srebra (Silver), które posiada bardzo silne właściwości bakteriobójcze, grzybobójcze i wirusobójcze. Dzięki użyciu srebra rozdrobnionego do poziomu mikrocząsteczek nieporównywalnie wzrasta skuteczność jego działania. Mikrocząsteczki mają znacznie większą powierzchnię czynną, tym samym znacznie zwiększając potencjał biobójczy kremu. Srebro zawarte w kremie niszcząc bakterie, jednocześnie przyspiesza regenerację uszkodzonego naskórka.



Witamina E (tokoferol) użyta w KREMIE DO STÓP prodiab ma zdolność neutralizowania wolnych rodników, wbudowuje się w warstwy naskórka i struktury błon komórkowych. Chroni również warstwę lipidową naskórka przed utlenieniem i zniszczeniem. Dzięki temu zapobiega wysuszeniu skóry i powstawaniu stanów zapalnych. Oprócz tego witamina E sprzyja tworzeniu kolagenu, poprawiając elastyczność skóry.

Ze względu na wyjątkowe zestawienie składników kremu oraz silne właściwości nawilżająco-ochronne KREM DO STÓP prodiab polecany jest dla osób chorych na cukrzycę."


Sposób użycia: Krem nanieść na czyste i suche stopy. Po naniesieniu delikatnie wmasować i pozostawić do całkowitego wyschnięcia.

 Składniki: Aqua, Urea, Polyacrylamid and C13-C14 Isoparaffin and Laurenth-7, Propylene Glycol, Glicerin, Octyl Stearate, Mineral Oil, Olive Oil PEG-7 Ester, Ruscus Aculeatus Root Extract, Oleyl Erucate, Dimethicone, Tocopheryl Acetate, Silver, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Methylisothiazolinone, Parfum.


Moja opinia:
Jeśli chodzi o konsystencje - krem jest bardzo tłusty, łatwo się rozsmarowuje, co możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach.





Przede wszystkim jest bardzo wydajny.  Przy codziennym stosowaniu mając krem od dwóch miesięcy nie zdążyłam zużyć nawet połowy. Ma taki lekki zapach, który mi akurat nie szczególnie przypadł do gustu. Natomiast działanie jest o tym dobre, że mogę zapach przeboleć. Moja skóra stóp w końcu jest nawilżona, przestaje być szorstka (oczywiście do tego dochodzą zabiegi usuwające martwy naskórek). Na pewno wspomaga uzyskany efekt przy innych zabiegach pielęgnacyjnych, np. ja stosuję tarkę Scholl, o której niebawem napiszę. Krem łatwo się aplikuje, jeszcze łatwiej rozsmarowuje i naprawdę szybko się wchłania, nie pozostawia żadnych plam ani śladów. Wreszcie kremowanie stóp jest czymś przyjemnym! :)
Jak dla mnie jest to strzał w dziesiątkę. Gorąco go polecam!

Oczywiście chyba nie muszę wspominać, że jeśli przestanie się stosować krem i zabiegi wygładzające, to też i efekt znika. ;)

A jak mają się Wasze stopy? :)

6 komentarzy:

  1. Super, że jest wydajny :] Na ogół kremy szybko się kończą.., ale tu duzy plus za to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no muszę też poszukać czego podobnego na zimę... moje stopy nie znosza zimy:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, polecam.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *