sobota, 9 listopada 2013

Szampon do włosów przeciwłupieżowy head&shoulders.

Szampony, szamponami, miałam ich w swoim życiu bardzo wiele. Żaden, powtarzam żaden nie okazał się tak skuteczny i wybawicielski dla skóry mojej głowy, jak head&sholuders.

Po ostatniej przygodzie z suchym szamponem ISANA, skóra mojej głowy nie mogła wyzbyć się łupieżu. Dlatego po raz enty sięgnęłam po markę head&shoulders.

Cena i pojemność: Kupiłam szampon w promocji 600 ml za 17 zł. Cena regularna za taką dużą butelkę jest w granicach 24 zł.

Opis producenta i sposób użycia:



Skład:


Moja opinia: Uwielbiam ten piękny cytrusowy zapach szamponu. Konsystencja jest koloru lekko żółtego (na zdjęciu niestety widać inaczej), szampon jest lekko gęsty co pozwala na piękne rozprowadzenie go na włosach i skórze głowy, dobrze się pieni. Łatwo się spłukuje, moje włosy pozostają gładkie i lśniące (ale chyba taka jest ich natura). Po umyciu włosy łatwo się rozczesuje. Zmniejszonego przetłuszczania skóry głowy niestety nie zauważyłam. Kupując szampon chciałam pozbyć się męczącego i swędzącego łupieżu - na takie efekt liczyłam i taki też efekt uzyskałam. Chyba pozostanę mu wierna na zawsze, bo każda zmiana szamponu skłania mnie do powrotu do head shoulders.

Konsystencja szamponu.

11 komentarzy:

  1. używałam tego suchego szamponu, na szczęście u mnie nie przesuszył skalpu. Dobrze, że już nie masz tego problemu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. szampon H&S to mój ulubieniec od kilkunastu lat. Wracam do niego regularnie i bardzo lubię go za to, że nie tylko zwalcza łupież, ale także ujarzmia moje kapryśne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety go nie znam, ale kojarzę 'podróbki' z Biedronki :) Może byś kiedyś je zestawiła w porównaniu? :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że Biedronka wyprodukowała jego podróbki. Ale ro świetny pomysł, dzięki! :)

      Usuń
    2. A widzisz, już wiesz ;-) Care&go się zwie i ma podobną buteleczkę :-)

      Usuń
  4. u mnie te szampony powodowały tylko przetłuszczanie się włosów

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuje za ciepłe słowa ;* Zapraszam na nowości oraz całkiem nowy wystrój bloga ;) Mam nadzieje, że się spodoba.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post! Tez interesuję sie skladami kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  7. z tego co wiem to ten szampon potrafi uzależniać skórę głowy może dlatego każda zmiana szamponu skłania Cię do powrotu do niego :(

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *