niedziela, 17 listopada 2013

Perfumowany antyperspirant w kulce FM Group.

Problem z poceniem się ma każdy człowiek, jedni większy drudzy mniejszy. U jednych nasilony jest w okolicach dłoni i stóp, innych w okolicach czoła (mogłabym tak wymieniać dalej), u mnie ten problem nasila się pod pachami.

Testowałam bardzo wiele antyperspirantów różnych firm i tych w sztyfcie, i tych w sprayu, i tych w kulkach. Bywały takie, które były "skuteczne" przez pierwsze 2 tygodnie codziennego użytkowania, później moja skóra się przyzwyczajała i zwyczajnie przestawały działać. Musiałam zmieniać markę, rodzaj antyperspirantu... Mało tego, ucierpiał na tym nie tylko mój portfel, ale również wiele moich ubrań - pozostawały białe, niespieralne ślady (mimo, że producent zapewniał, że taka sytuacja nie będzie miała miejsca).

Pewnego pięknego dnia zaryzykowałam i zakupiłam perfumowany antyperspirant w kulce FM Group.


Cena katalogowa: 16,90 zł / 50 ml

Opis producenta: 
  • zawiera substancje przeciwdziałające poceniu się, które zapewniają poczucie świeżości przez cały dzień;
  • wzbogacony składnikami nawilżającymi i odżywiającym delikatną skórę pod pachami;
  • idealny dla aktywnych, dynamicznych kobiet; 
  • nie brudzi ubrań; 
  • wygodny w aplikacji;
  • bez alkoholu etylowego;
  • o zapachach współgrających z najpopularniejszymi perfumami.

 Skład:


Producent oferuje antyperspirant w 10 różnych kompozycjach zapachowych, ja posiadam nr 33. Jest to połączenie orzeźwiającej mocy jaśminu, białej róży, bambusa, jabłka i cytryny. Producent oferuje w tej samej nucie zapachowej perfum, żel pod prysznic, balsam do ciała, krem do rąk i paznokci, jak i również antyperspirant w kluce.


Moja opinia:
Może na początek wyjaśnię czego oczekuję od takiego produktu:
  1. powinien zmniejszyć moją potliwość (wiem, że nie wyeliminuje jej w 100% żaden kosmetyk, tutaj potrzebne są leki)
  2. przykry zapach potu powinien całkowicie zniknąć, 
  3. moja skóra powinna pozostać przyjemnie pachnąca, 
  4. produkt nie powinien brudzić moich ubrań,
  5. antyperspirant powinien łagodzić podrażnienia po goleniu.
Moje oczekiwania zostały w 100% spełnione. Przez przynajmniej 16 godzin problem z przykrym zapachem potu zostaje wyeliminowany, moje ubrania NIE brudzą się, moja skóra nie przyzwyczaja się do antyperspirantu dzięki czemu produkt DZIAŁA i do tego skończył się problem wiecznie podrażnionej skóry pod pachami! Miałam już antyperspiranty o innych nutach zapachowych tej firmy - wszystkie spełniły moje oczekiwania, poza zapachami. Jak wiadomo, perfumy i to jak pachną jest kwestią indywidualną każdego człowieka. Jednemu się spodobają drugiemu nie :)

Firma też oferuje kulki bezzapachowe (unisex) - jak dla mnie są tak samo świetne, jak te zapachowe.
  • Opakowanie:
Produkt jest w poręcznym opakowaniu z zakręcaną nakrętką ;) dzięki temu nic się nie wylewa ani nie wycieka w podróży, czy po prostu w kosmetyczce.


Aby użyć go, należy potrzeć kulką pod pachą.



Antyperspirant powinien wyschnąć po zastosowaniu, jednakże ja nigdy rano nie mam na to czasu i od razu się ubieram. Nigdy nie zauważyłam białych śladów na ubraniach. Oczywiście jakieś tam plamki pozostaną - ale to jest do przewidzenia, jeśli w grę wchodzi dotykanie suchego materiału mokrą kulką. Jednakże takie plamki szybko wysychają nie pozostawiając jakiś większych zabrudzeń.

Muszę się jednakże doczepić do samego opakowania. Gdy w opakowaniu pozostaje niewiele produktu, coraz ciężej jest go wydobyć na kulkę (trzeba wiele razy trzeć). Sprawę zdecydowanie rozwiązałaby nakrętka z płaską nasadką - gdyby antyperspirant mógł swobodnie stać "na głowie" zdecydowanie ułatwiłoby to aplikację i wykorzystanie produktu do ostatniej kropli. ;)



4 komentarze:

  1. jakoś nie jestem przekonana do tej firmy, a swojego antyperspiracyjnego ulubieńca już mam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam raczej antyperspirantów w kulce. Parę razy mi nie podpasowały i się zraziłam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam nic od FM:) używam Blokera Ziaji i bardzo sobie chwalę:)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *