środa, 27 listopada 2013

29. Recenzja filmu "Nieproszeni goście"

Twórcy filmu określają film "Nieproszeni goście" mianem horroru. Polecam oglądać go z tym przekonaniem. Wtedy można wczuć się w tragizm całej sytuacji, by na samym końcu dostać wisienkę na torcie.

Lubię filmy, które trzymają w napięciu, może troszeczkę przez większość czasu nas oszukują, dają nam do zrozumienia, że wiemy jak film się zakończy. A dopiero na samym końcu dają pstryczek w nosa i mówią: Widzu prześledź całą historię raz jeszcze! Nie zauważyłeś, że coś jest nie tak?! Oto wyjaśnienie...


http://images.okazje.info.pl/p/filmy/2581/film-nieproszeni-goscie.jpg

O czym jest film? "Anna w wyniku rodzinnej tragedii przebywa na oddziale psychiatrycznym. Gdy wraca do domu, ojciec oznajmia jej o zaręczynach z Rachel, która kiedyś była opiekunką matki." - opis ze strony filmweb.pl
I dokładnie tyle powinien wiedzieć widz, zanim usiądzie i zacznie oglądać.

Co dominuje w filmie? Nienawiść, chęć zemsty, smutna rzeczywistość... a jednocześnie chęć odczucia bycia potrzebnym i ważnym. Czy to rzeczywiście choroba psychiczna ma wpływ na wszystko co dzieje się w filmie? Czy może ciąg wydarzeń jest ukartowany, skrupulatnie zaplanowany dzień po dniu..

Długo się zastanawiałam co mogłabym więcej napisać, tak aby nie opowiedzieć fabuły, tylko zachęcić do oglądania tych z Was, którzy tego filmu jeszcze nie widzieli.

Wspaniała gra aktorska. Fabuła, której nie powstydziłby się najlepszy pisarz. Historia, która zapada w pamięć na dłużej... I dokładnie w tym miejscu jestem zmuszona skończyć moją recenzję. Nie dlatego, że nie wiem co mam pisać dalej, bo mogłabym rozwodzić się o tym filmie jeszcze przez wiele tysięcy znaków, ale zapewne zaczęłabym zdradzać fabułę a po co popsuć całą zabawę widzom? :)

Gorąco polecam i zachęcam do dyskusji! :)

9 komentarzy:

  1. Również polecam ! Świetny film ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam, ale pewnie nie obejrzę bo jestem cykor i boję się horrorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam go i bardzo mi się podobał, jestem strasznym maniakiem horrorów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie oglądałam ale widzę, że warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię horrorów, więc raczej nie obejrzę ;-)
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam, ale skutecznie zachęciłaś mnie do tego :D Już sobie oznaczyłam a filmwebie, że chcę obejrzeć :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za recenzje, czasem lubimy pooglądać horror, będziemy o nim pamiętać!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię dobrze zrobione horrory, ktore do ostatniej chwili trzymają w napięciu, a zakończenie zaskakuje:)
    nie oglądałam tego filmu ale wydaje się być ciekawy, zachęciłaś mnie:)
    dzięki:)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *