niedziela, 1 grudnia 2013

31. Przeróbka za dużej bluzki na tunikę chabrową.

Dokładnie tak, jak obiecałam w jednym z poprzednich postów, przedstawią kolejną przeróbkę z bluzki zakupionej w sh za 2 zł.

Do gustu przypadł mi piękny chabrowy kolor i materiał, na wierzchu szyfon pod spodem poliester (?). Chwytając ją w sh, nie do końca wiedziałam jak powinno się takie "coś" nosić. Nie mając czasu, wrzuciłam ją do koszyka z myślą, że zrobię z niej jakąś fajną chustę, a może komin?

Dopiero w domu po wypraniu, okryłam jej potencjał. Była to bluzka na jedno ramie, nawet rozmiar 12! Przymierzyłam ją, niestety czułam się w niej jak w worku po ziemniakach, ale patrząc w lustro oświeciło mnie. A oto co udało mi się z niej stworzyć :)


1. Najpierw odcięłam rękaw i zabrałam się za zwężanie tuniki. Początkowo chciałam najpierw zwęzić szyfon a dopiero później materiał znajdujący się pod spodem. Koniec końców moje lenistwo zwyciężyło i zrobiłam to po swojemu.

2. Odrysowałam swoje kontury i przefastrygowałam. Na zdjęciu możecie zobaczyć pierwszą z powstałych fastryg - niestety za bardzo poszerzała mnie w biodrach, dlatego musiałam ją jednak zwęzić. Tutaj niestety zdjęcia już nie zrobiłam.


3. Następnie podwinęłam ramiączko - miejsce, które pozostało wolne po odciętym rękawie. Zrobiłam to ręcznie, aby nici nie przebijały na wierzch.

4. Nie lubię bluzek na jedno ramie, totalnie źle się w nich czuję. Dlatego wycięłam z odciętego materiału pasek i przyszyłam moje nowe ramiączko do bluzki.

Tył bluzki na lewej stronie.
I oto praca dobiegła końca :) Pozostało mi ją wyprasować i cieszyć się nowym ciuszkiem :)



Tył tuniki.
Przód tuniki, tak prezentuje się bez paska.
 Ja jednak wolę nosić tunikę z paskiem ;)



Chciałabym Was poprosić o radę :) Do przeróbki pozostała mi jeszcze jedna koszula, rozmiar 46, zdjęcie prezentuję poniżej - macie może pomysł co mogłabym z niej zrobić? :)

8 komentarzy:

  1. Ale zdolniacha z Ciebie! :)
    Fakt -takiego koloru nie można było nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt przeróbki świetny :) tunika ma przepiękny kolor :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł . Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przeróbka :] Rzeczywiście z paskiem o wiele lepiej wygląda :]

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny fason:) pasuje Ci :) podkreśla atuty Twojej figurki.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, świetna przeróbka, bardzo mi się podobają Twoje pomysły :) zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, świetnie wyszło :))

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *