wtorek, 3 grudnia 2013

Puder CC colur&care firmy FM Group.

Pewnie znacie magiczne kremy BB, a może i nawet niektóre z Was miały przyjemność zapoznać się z kremami CC. Teraz przyszła pora na współtowarzysza kremu CC - a mianowicie puder CC.




Opis producenta:

  • unikalny, wielofunkcyjny puder, który jednocześnie wyrównuje koloryt cery, pielęgnuje, chroni skórę, zapewnia doskonałe krycie i nieskazitelny wygląd;
  • idealnie tuszuje zaczerwienienia i niedoskonałości oraz nadaje skórze jedwabistą gładkość;
  • gwarantuje długotrwałe, matowe wykończenie makijażu;
  • faktor SPF 25 zapewnia ochronę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych;
  • sproszkowane liście baobabu zmniejszają widoczność naczynek, odżywiają skórę i nadają jej aksamitną miękkość, olej z marakui łagodzi podrażnienia, a ekstrakt z malin dodatkowo wygładza i ujędrnia;
  • glinka biała absorbuje nadmiar sebum, a glinka zielona zapobiega powstawaniu zmarszczek;
  • przeciwstarzeniowe działanie kosmetyku potęguje dodatek witamin C i E.




Cena katalogowa i pojemność: 39,90 zł/ 6,5 g.



Skład:



Moja opinia: 
Kupując puder miałam pewne obawy, czy kolor będzie odpowiedni, czy wielokolorowa postać pudru nie sprawi efektu maski lub nadmiernego błyszczenia się na twarzy. Odważyłam się na zakup z jednego powodu, posiadam już krem CC firmy FM Group, z którego jestem bardzo zadowolona, dlatego stwierdziłam, że skoro kosmetyk jest z tej samej serii, to mimo obaw warto zaryzykować.

Puder zamknięty jest w eleganckim, czarnym opakowaniu. Jego kształt z łatwością mieści się w dłoni, zamknięcie jest na tyle bezpieczne, że puder nie ma szans sam się otworzyć, a tym samym z łatwościom daje się otworzyć ludzkim palcom. W środku mamy ładne lustereczko i gąbeczkę. W tym momencie pojawia się plus, nie muszę wszędzie ze sobą nosić pędzla do pudru. Gąbeczka sprawuje się perfekcyjnie, z łatwością można zaaplikować pożądana ilość pudru. Puder sam w sobie nie obsypuje się, ma postać kamienia.


Jak sprawuje się sam puder? Perfekcyjnie! Wygładza twarz, maskuje niedoskonałości, matowi skórę, jednocześnie delikatnie ją rozświetlając, jest po prostu niezbędny w szybkiej pomocy (dlatego zawsze mam go przy sobie), jak i zarówno jako kosmetyk wykańczający makijaż. Zawsze chciałam mieć puder, który uratuje moją twarz w nagłych sytuacjach, w końcu go mam :) Puder mnie nie uczulił, ani nie wywołał podrażnień czy też innych problemów skórnych. Z tego co zauważyłam efekt matowienia skóry utrzymuje się mniej więcej około 4-5 godzin, co dla mnie jest mega sukcesem. Poprzednie pudry innych firm, nie dość, że sprawiały problem z dopasowaniem się do kolorytu cery, wysuszały moją skórę, to jeszcze efekt ginął po mniej więcej pół godzinie i znów błyszczałam się niczym neon... (mam skórę mieszaną, tłustą w strefie T)
Jeśli chodzi o zapach - jest po prostu pudrowy ;)


Puder mam od mniej więcej od połowy października b.r. używam go codziennie i jak widać zużycie jest minimalne. Także kolejny plus za wydajność :)


Do wyobru firma oferuje dwa kolory:
  • Clever Honey
Clever Honey
  • Sensible Biscuit
Sensible Biscuit
Posiadam kolor jaśniejszy a dokładniej Sensible Biscuit.

Na tym zdjęciu chciałam Wam pokazać jak sprawuje się puder na skórze. Efekt  jest lekko widoczny - lekko rozświetlona skóra, puder dobrze dopasowuje się do kolorytu skóry.

Sam skład jest balsamem dla moich uszu, oczu i  oczywiście twarzy. Kto nie chciałby mieć kosmetyku, który nie tylko pomoże w wyglądzie skóry, ale również ją odżywi?
Gorąco polecam, jest to mój faworyt nr 1 :)

10 komentarzy:

  1. Prezentuje się bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa byłam tego pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawił mnie ten puder :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli chodzi o FM to nic z kosmetyków do makijażu nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli chodzi o kosmetyki do makijażu z FM to nic nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie używałam tego pudru, ale mam podobny ze Sleek'a :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie słyszałam o pudrach CC, fajnie wygląda ale wydaje się trochę ciemny w opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, że mam bardzo jasną karnację a ten puder sprawuje się perfekcyjnie :)

      Usuń
  8. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem tego oto pudru. I wiesz co? Przekonałaś mnie!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *