wtorek, 24 grudnia 2013

42. Jak przerobić ogromną koszulę na tunikę z guzikami z tyłu?

Mimo dzisiejszej wigilii i jutrzejszych świąt uraczę Was postem zdecydowanie odbiegającym od tematyki świątecznej. Jakoś nie mam ochoty wprowadzać na mojego bloga klimatu świąt, który zaraz przeminie...

Mam dla Was tutorial przeróbki ogromnej różowej koszuli, o jej zakupie pisałam TUTAJ.




Koszulę przerabiałam ponad miesiąc temu.
Pierwotnie w mojej głowie widniała wizja takiej koszuli:


Jednakże takiego kołnierzyku nie udało mi się zrobić. Ale za to zaczęłam intensywnie kombinować :)

1. Najpierw odmierzyłam na koszuli moje wymiary i przypięłam szpilkami.

2. Po przymierzeniu bluzka okazała się dobra, zatem przystąpiłam do szycia, obcięcia zbędnego materiały i obzygzakowania.

3. Kołnierzyk i rękawy odprułam w całości. A rozporki przyszyłam.


4. Podwinęłam materiał po odprutych rękawkach i przeszyłam na maszynie.

5. Odpruty kołnierzyk rozcięłam na pół i zszyłam rogi. Następnie przyszyłam do koszuli. Niestety nie była to taka prosta sprawa, jak mogłoby się wydawać. Musiałam się sporo nakombinować, aby przyszyć kołnierzyk, koniec końców udało się :)


6. Pozostało mi tylko zaszyć tylną (górną i dolną) część bluzki. Zamiast zaszywać mogłam przyszyć guziki, jednakże nie mogłam znaleźć w domu 10 takich samych i jednocześnie pasujących do bluzki guzików. Poszłam po najmniejszej lini oporru :)

A oto moje efekty :)
 Myślę, że będzie to idealna tunika na cieplejsze dni :)



Na sam koniec pragnę życzyć Wam wesołych świąt, miłej i przyjemnej atmosfery przy rodzinnym stole oraz wielu radosnych chwil spędzonych w gronie najbliższych :)

9 komentarzy:

  1. Zdrowych i wesołych:)
    Fajnie przerobione koszula, chciałabym mieć takie zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ci to wyszło :)
    wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspirujące masz pomysły :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyszło, kiedyś też tak będę umiała. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, świetnie ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. eh, żebym ja potrafiła przerabiać, no ale nie każdy ma taki talent jak ty

    OdpowiedzUsuń
  7. Super efekt! Muszę spróbować sama pobawić się w krawcową :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *