środa, 1 stycznia 2014

Sylwestrowy niebieski french manicure z brokatem. Tutorial.

Mimo, że szał sylwestrowej nocy za nami, a nowy rok za pasem, pokażę Wam mój sylwestrowy manicure. Zdecydowałam się na niebieski french z brokatowym lakierem.


 Pokażę Wam jak wykonać taki manicure krok po kroku :)

Na początku zajęłam się usuwaniem skórek, obcinaniem i piłowaniem. Następnie nałożyłam na paznokcie lakier firmy FM Group Pure Natural. Po nałożeniu lakieru przyszedł czas na czekanie, aż lakier dokładnie wyschnie.


Następnie obkleiłam moje paznokcie taśmą w celu wykonania w miarę prostego frencha.

Po obklejeniu pomalowałam końcówki niebieskim lakierem. Niektóre osoby mają do tego stopnia wprawioną rękę, że paski czy też taśma są im zbędne, a french wychodzi im perfekcyjnie.

I znów przyszła pora na czekanie, aż tym razem niebieski lakier dobrze wyschnie.

Następnie odkleiłam taśmę i rozpoczęłam brokatowanie :)
Użyłam lakieru Butterfly SINGLE. Kupiłam go w sklepiku z lakierami za jedyne 1,80 zł. Brokatu jest w nim naprawdę sporo. Aby uzyskać taki efekt jak ja, wystarczy płytkę paznokcia pomalować dwukrotnie.



Na sam koniec paznokcie pokryłam warstwą odżywki do pazkonci z diamentem firmy FM Group. Dzięki której mój manicure pozostanie na moich paznokciach przez długi czas. :)

A oto efekty po raz drugi:


Taki french manicure jest niestety czasochłonny, ale dla takiego efektu myślę, że warto :)



Wydaje mi się, że taki manicure sprawdzą się nie tylko w czasie sylwestrowej zabawy, ale również podczas dnia codziennego, czy też innej imprezy ;)


Życzę Wam samych pomyślności, spełnienia marzeń i przede wszystkich zrealizowania wszystkich złożonych celów w tym naszym nowym roku 2014. Oby był o stokroć lepszy od poprzedniego.
:)

22 komentarze:

  1. Super wyszło, też tak zawsze oklejam paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no, efekt ładny, w sam raz na karnawał. Ja w przedświątecznych porządkach znalazłam sypki brokat, który w połączeniu z czarnym lakierem daje bardzo ciekawe połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne są:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/vintage.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę fajnie wygląda;)
    Chyba sama spróbuje coś takiego wyczarować, a nóż się uda:)

    I szczęśliwego 2014:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, bardzo ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, ja i tak umiem malować tylko na jednolity kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie- taki inny niz zwykle =)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wyszło :)
    dla mnie dużym plusem "sylwestrowych" paznokci jest to, że dzięki brokatowi długo się trzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kolorowe frenche :D Sama robiłam niebieski i fioletowy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko zależy od czasu wolnego :) Najwięcej książek przeczytałam w grudniu :) A były takie miesiące, że czytałam tylko 1.

    A manicure ładny :) U mnie oczywiście byłą czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie wyglądają te niebieskie końcówki, srebrne drobinki też idealnie się tu sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie błyskotki:) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny turorial a efekt na paznokciach jeszcze ładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)

    http://szudahandmade.blogspot.com/2014/01/wyroznienie-po-raz-drugi.html

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne połączenie , uwielbiam brokatowe lakiery, , dodaję do obserwowanych blogów w wolej chwili zapraszam do mnie:) :*)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny ! ;)
    Ja niestety mam tak, że jak maluję paznokcie to potem całą rękę mam uwaloną, nawet nie wiem jakim cudem i kiedy to się stało xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie... totalnie w moim stylu....a ten niebieski niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *