piątek, 3 stycznia 2014

47. Wyniki rozdania nr 1!

Przez 43 dni trwało moje pierwsze rozdanie.
Chciałabym Wam wszystkim serdecznie podziękować za udział w zabawie. Zgłosiło się więcej osób niż się spodziewałam.
Mam nadzieję, że obserwatorzy, którzy zagościli u mnie zostaną ze mną na dłużej. :)


Zliczanie i sprawdzanie poprawności wszystkich losów osób, które wyraziły chęć wzięcia w losowaniu zajęło mi trochę czasu (w końcu sprawiedliwość musi stać się zadość), dlatego dziękuję wszystkim za cierpliwość. Reasumując liczba wszystkich poprawnych losów wyniosła 104.

Aby nie przedłużać, zapraszam na WYNIKI :)

Los uśmiechnął się do: Camille
Gratulacje!! :)


Do zwyciężczyni właśnie wysyłam maila :)

A teraz kilka słów uwagi na koniec :)
Ważna informacja dla osób, które dodały mój blog do obserwowanych tylko na czas trwania rozdania, a zaraz po jego zakończeniu, po prostu znikną. Moi drodzy, jeżeli takie kroki poczynicie (tzn. usuniecie mnie z obserwowanych) przy kolejnych rozdaniach Wasze zgłoszenie zostanie automatycznie zdyskwalifikowane.

Chciałam również pocieszyć osoby, które nie wygrały - za niedługo ogłoszę kolejne rozdanie :)

Jeszcze raz dziękuję za udział w zabawie i przesyłam najszczersze gratulacje zwyciężczyni! :)

17 komentarzy:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *