niedziela, 19 stycznia 2014

55. Jak przerobić stary sweter w komin? DIY.

W mojej szafie zalegał stary, czerwony golf. Na co dzień nie znoszę golfów, ani niczego co za bardzo oplata moją szyję (wyjątkowo podczas zimy toleruję szale, kominy i chusty). Owy golf chciałam wyrzucić, jednakże było mi go szkoda ze względu na ładny kolor. Trochę główkowałam co mam z nim zrobić. Wiedziałam jedno - na pewno nosić go nie będę! Podczas zakupów w jednym z butików natrafiłam na ogromne (bo długie) kominy, kosztowały około 40 zł, były fantastyczne już miałam jeden wziąć, ale nagle mnie olśniło! Przecież mogę zrobić taki sama! :)


 Pokażę Wam krok po kroku co zrobiłam ze swetrem :)

1. Trzeba było rozłożyć go na części pierwsze. Odcięłam rękawy, golf i przecięłam sweter na pół. Zrobiłam sobie niestety zbyt dużo roboty, bo przecież mogłam nie wycinać czterech różnych kawałków do zszycia, tylko pozostawić dwa.



2. Teraz przyszedł czas na zszywanie kawałków ze sobą, tak aby powstało koło i podwijanie materiału (okropnie się pruł). Moja maszyna zwariowała podczas szycia. Materiał (który wcześniej robiony był z pewnością na drutach) zdecydowanie nie dla niej, złamałam co najmniej 4 igły. W końcu się zdenerwowałam i podwijałam materiał szyjąc ręcznie. Koniec końców dałam radę :)


Jak widzicie wykonanie jest bardzo proste :)

Ze starego swetra powstał naprawdę bardzo ciepły komin, którym mogę się swobodnie owinąć 3 razy :) W dodatku materiał jest bardzo mięciutki i nie gryzie (co jest dla mnie mega ważne).


A tak prezentuje się na mojej szyi :)





Z odciętych rękawów chyba zrobię długie rękawiczki bez palców, jeśli uda mi się je stworzyć z pewnościom Wam je pokażę :)

Myślę, że każda z Was mając w szafie stary nienoszony sweter może skorzystać z tej rady i przemienić go w coś bardziej użytecznego. W dodatku nie potrzebujecie maszyny, wystarczy igła z nitką i trochę cierpliwości. :)

Być może już zauważyliście/łyście, że w prawym górnym rogu pojawiła się ankieta. Chciałabym poznać Wasze oczekiwania odnośnie tematyki dodawanych przeze mnie postów. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli ją wypełnicie :)

11 komentarzy:

  1. wow pomysl rewelacyjny i na dodatek jaki piękny komin Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie lubię golfów...świetny pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł! :D W sumie mam dużo starych niepotrzebnych swetrów, a szalików mi brakuje. Muszę sprawdzić czy da się coś z nich wykombinować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś za kominami nie przepadam:)
    Zaraz biorę się za ankietę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zabawnie wygląda podzielony na części. Komin bardzo fajny:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny! Mam kilka takich swetrów, których nie chce nosić, tylko brak mi cierpliwości do szycia :P

    Kasieńka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie lubię chodzić w golfach, duszę się w nich. :) A pomysł świetny, obecnie nie mam w szafie żadnego swetra, który mogłabym zmienić w komin, ale spytam się taty. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rozwiązanie! Sama chyba nigdy bym na to nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy pomysł! :) i bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak będę miała niepotrzebny sweter skorzystam :) Najbardziej lubię u Ciebie posty właśnie z DIY.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *