niedziela, 9 lutego 2014

66. Recenzja filmu "Szczęściarz" (2012).

Lubicie filmy o miłości? To film zdecydowanie dla Was - ale nie oglądajcie wcześniej zwiastuna, chyba że lubicie wiedzieć od razu jak fabuła się skończy...

Źródło
Czy film warto obejrzeć?

To oczywiście zależy od widza i jego gustu filmowego. "Szczęściarz" opowiada historię o żołnierzu, który będąc na misji cudem unika śmierci znajdując zdjęcie pewnej dziewczyny. Gdy wraca, postanawia ją odnaleźć. I dokładnie tyle powinien wiedzieć widz.

Popełniłam swego rodzaju błąd, że przed obejrzeniem filmu odtworzyłam zwiastun - co prawda wyłączyłam go po minucie, bo nie chciałam już teraz znać całej fabuły. Tak - zwiastun w tym przypadku to swego rodzaju streszczenie. Bardzo tego nie lubię. Według mnie zwiastun powinien intrygować i zachęcać widza, a nie zdradzać znaczną część tego co widz ma zobaczyć! Dlatego moje pierwsze zdanie zaczęło się od ostrzeżenia. Nie chcę abyście i Wy popsuli/ły sobie całą "zabawę".

Ogólnie i plakaty i sam tytuł niestety coś sugerują. Nie lubię tego typu sugestii, tym bardziej jeśli są to dość dosadne sugestie. Zastanawiam się czy naprawdę nie było innego sposobu na wypromowanie filmu?

Wracając do samej fabuły, film ma swoją sporą nutkę romantyzmu, takiej lekkiej naiwności i cudownej miłości. Nie brakuje również wszelkich przeciwności losu, złych postaci i dobrych bohaterów. Mogę śmiało rzec, że film jest nieco przewidywalny. Ale mimo to, miło mi się go oglądało. Swego rodzaju zagrożenie życia (bo wojna) i gdzieś czekająca miłość. Taka typowo filmowa historia miłosna. Pewnie nie muszę wyjaśniać o co chodzi bo i Wy zapewne już wielokrotnie widzieliście/łyście tego typu filmy. :)

Polecam, może np. na walentynkowy wieczór?

Wiele z osób studiujących (w tym i ja) jest już po sesji albo cały czas z nią walczy. Ten film na pewno może być fajną odskocznią, w sam raz na odstresowanie, pod warunkiem, że lubi się tego typu historie :)

A w mojej głowie ciągle nuci się piosenka... ;)


Znacie film? Lubicie? A może coś fajnego polecacie? :)

33 komentarze:

  1. Ja zawsze oglądam zwiastuny. ;) Ostatnio nie mam ochoty na takie typowe filmy romantyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zawsze lubię obejrzeć zwiastun nim skuszę się na film, tym razem wyłączyłam go w połowie ;)

      Usuń
  2. Nie widziałam, ale czuję się skuszona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Film jest chyba na podstawie książki Nicholasa Sparksa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) Ale niewiele ma z książką wspólnego :D

      Usuń
    2. Książki nie czytałam, ale domyślam się, że film (jak prawie każda zekranizowana powieść) różni się od pierwotnej postaci ;)

      Usuń
    3. Jeśli różni się od powieści, to chętnie obejrzę i sprawdzę, co pozmieniali :)

      Usuń
  4. Widziałam go jakoś niedługo po premierze. Nie jestem fanką takich filmów, ale dla zresetowania się zdecydowanie polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam ten film - super jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam ten film, lubię takie klimaty, więc bardzo mi się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam, ale z chęcią obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam cudowny film ;) Jak wszystkie Sparksa praktycznie :)
    Lubię taką tematykę filmów i wpisów - jak masz jakieś filmy godne obejrzenia chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam listę filmów w podobnym klimacie, jeśli chcesz je poznać to odezwij się do mnie na maila, a wszystkie Ci wyślę ;)

      Usuń
  9. oglądałam, całkiem fajny :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię obejrzeć zwiastun, który ma mnie pozytywnie nastawić do oglądania filmu, ale w tym przypadku nawet go nie oglądałam, bo zdecydowałam się na niego od razu, gdy dowiedziałam się, że jest na podstawie książki Sparksa :]

    OdpowiedzUsuń
  11. to dziś sobie zobacze:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/skirt-in-plaid.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam książkę i oglądałam film .Śliczne. ..

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam i oglądałam - wolałam książkę niż film ;) Ale i tak mi się podobał!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ogladalam jeszcze tego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam, ale bardzo nie lubię przewidywalnych filmów;/
    Jak idzie o romantyczne, które można przewidzieć z zasady, bo przecież szczęśliwe zakończenie być musi:) To polecam "Powiedz tak":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam "powiedz tak", jak dla mnie okropnie przesłodzony i mdły film, od pierwszych minut wiadomo jak się zakończy ;)

      Usuń
  16. Kolejna pozycja na liście "do obejrzenia". :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie filmy. Niestety są przerażająco przewidywalne, ale może właśnie to do nich przyciąga, bo wiemy jak się skończy i możemy się całkowicie zrelaksować i odstresować.

    Kasieńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, czasami dobrze jest się tak po prostu oderwać od dnia co dziennego ;)

      Usuń
  18. Ja na walentynkowy wieczór mam już zaplanowane Winter's Tale. Od dawna czekam na ten film! Ale Szczęściarza też chętnie bym kiedyś obejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Ten film również chciałabym zobaczyć, może niekoniecznie w walentynki ale jednak ;)

      Usuń
  19. Lubię takie filmy, choć ten był bardzo przewidywalny. Mimo to spodobał mi się i również uważam, że jest idealny na odstresowanie się :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *