poniedziałek, 24 lutego 2014

Niebieska Laguna ze złotymi drobinkami.

Dzisiaj paznokciowy post, którego już dawno nie było. Pamiętacie lakier ze złotymi drobinkami? Jeśli nie, to zapraszam TUTAJ. Po raz kolejny naszła mnie chęć by go użyć. Tym razem w połączeniu z ciemno niebieskim lakierem FM Group o nazwie Blue Lagune.




Nie uważam, aby tak wiele na paznokciach było czymś złym. Czasami lubię taki przesyt. Szczególnie gdy moje paznokcie wymagają ostrego podcięcia czy też spiłowania i po prostu są krótkie.


Zdjęcie bez flesha.
Zdjęcie z fleshem.

 Zdjęcia robione bez lamy ze względu na porę po prostu mi nie wyszły ;)



Szybki manicure, który utrzyma się na dłużej. Zdecydowanie polecam :)

21 komentarzy:

  1. bardzo fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przyznaję bez bicia, nie lubię niebieskiego koloru na paznokciach ani drobinek natomiast u Ciebie wygląda na prawdę fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie na odwrót niż ja. Uwielbiam niebieski, a z brokatem się mniej lubimy. Ale paznokcie super wyszły :)

      Kasieńka

      Usuń
    2. Miło mi, że Wam się podoba :)

      Usuń
  4. nie miałam jeszcze lakieru FM. Musze przejrzeć ich ofertę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, lubię takie zdobienia właśnie ze względu na dłuższe utrzymywanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, trwałość na ponad tydzień gwarantowana :)

      Usuń
  6. Ostatnio mam fazę na niebieskie lakiery, super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądają :) Lubię takie połączenia, idealny mani do jeansów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam efekt kropeczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki ciapkowaty lakier Polka Dots i dobija mnie zmywanie go. Wszystko się usuwa, a ciapki pozostają. Jest na to jakiś patent poza zdrapaniem ich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś wacik namoczyć w zmywaczu, położyć na paznokieć, całość owinąć folią aluminiową i poczekać 5-10 minut ?

      Usuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *