wtorek, 4 marca 2014

Szampon koloryzujący MARION 64 orzechowy brąz.

Z natury kolor mój włosów jest typowo mysi, ciemny blond. Miałam ochotę sprawdzić jak będę wyglądała w włosach o dosłownie ton ciemniejszych. Nie chciałam ich farbować, bo kto bowiem zaczyna z farbowaniem, ten nie może przestać... ;) W dodatku nie byłam pewna, czy w ciemniejszym kolorze będzie mi dobrze. Dlatego też sięgnęłam po szamponetkę MARION. Dla mojej długości włosów (do połowy pleców) potrzebne były dwa opakowania.


Jaki był efekt? Zapraszam do dalszego czytania :)

Tym razem nie będę powielać opisu producenta, składu, sposobu użycia. Wszystko jest zamieszczone na wyraźnych zdjęciach. Aby je powiększyć należy kliknąć :)





Cena za jedną saszetkę to około 3,50 zł

 MOJA OPINIA:

Do każdej saszetki dołączona jest para rękawiczek, bez których naprawdę trudno wyobrazić sobie farbowanie włosów nawet szamponetką. Opakowanie nie jest ani zbyt poręczne, ani nie ułatwia współpracy. Chcąc do cna wycisnąć szampon zabrudziłam wszystko dookoła... Zapewne niezaprzeczalnym jest fakt, że brakuje mi wprawy bowiem farbowałam szamponetką swoje włosy po raz pierwszy (wcześniej ktoś mi zawsze pomagał, teraz po prostu złożyło się tak, a nie inaczej).

Szampon koloryzujący ma konsystencję lekko gęstą. Na zdjęciu obok w miseczce wyciśnięta jest jedna szamponetka. Kolor na pierwszy rzut oka lekko szokuje, w końcu miał być to orzechowy brąz a co mamy - ciemny brąz! Ale spokojnie, na włosach na pewno wyjdzie inaczej.

Na mokre włosy rozprowadziłam szapomnetkę. Zapach jest nieco chemiczny, ale na pewno nie drażnił moich nozdrzy. Mimo braku doświadczenia poszło mi to naprawdę łatwo i sprawnie. Producent radzi, aby szamponetkę pozostawić na włosach od 20 do 45 minut. Ja swoją trzymałam godzinę. Chciałam po prostu mieć efekt na trochę dłużej, niż kilka myć ;)

Producent radzi również aby płukać włosy tak długo, aż woda będzie czysta. Coś tutaj nie gra, bo u mnie woda nawet po piątym myciu była brudna! Zatem płukałabym włosy, aż spłukałabym kolor całkowicie? Dla mnie jest to absurdalna informacja, zarówno w przypadku tej szamponetki, jak i innych.
 Szampon koloryzujący nie stwarzał większych problemów ze zmyciem z przypadkowo pomalowanej skóry.

Jeśli chodzi o trwałość koloru. Utrzymał mi się do około 12 myć. Kolor schodził naprawdę stopniowo i równomiernie. Nie było jakiś miejsc, w których kolor jest bardziej lub mniej intensywny. Obawiałam się również, że kolor będzie w pewnym momencie wyblakły i rudy. Moje obawy okazały się niesłuszne, nic takiego nie miało miejsca. Sam kolor, orzechowy brąz przyciemnił moje włosy dosłownie o ton (no może dwa), pod słońce/światło orzechowy brąz wpadał w lekki rudy. Niestety zdjęcia tego nie ukazują... Różnica przed i po na żywo była naprawdę widoczna. Jedynie zdjęcia robione z lampą pokazują niewielką różnicę. Sama dziwię się, dlaczego kolor na zdjęciach z przed i po bez lampy wyszedł niemal identyczny.

Lewe zdjęcie PO, prawe zdjęcie PRZED. Zdjęcia zrobione z fleshem.

Lewe zdjęcie PO, prawe zdjęcie PRZED. Zdjęcia zrobione bez flesha

Czy jestem zadowolona?
Owszem, włosy nie ucierpiały na owej koloryzacji. Kolor utrzymał się dłużej niż owe 8 myć. Stwierdziłam jednak, że zostanę przy swoim naturalnym kolorze i mimo tego faktu nie żałuję ani wydanych pieniędzy, ani samej koloryzacji. W końcu zmiany czasem są fajne ;)  Jedyne na co mogę ponarzekać to to, że miałam ogromny problem z rozczesaniem włosów po spłukaniu. Poza tym nie straciły swojego naturalnego blasku i miękkości.

Znacie owe szamponetki? Używałyście jakiś innych kolorów?

16 komentarzy:

  1. Ja staram się już nie farbować, chociaż kusi mnie, bo mam mega prześwity :P
    Dobrze, że koloryzacja nie zaszkodziła Twoim włosom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko szamponetka, zatem nie są aż tak szkodliwe ;)

      Usuń
  2. Ja na szczęście też korzystałam w życiu tylko z szamponetek. Szczerze mówiąc na Twoich zdjęciach nie widać dużej różnicy, prawie nie ma żadnej. Ale masz rację zmiany czasami są fajne, chociażby dla poprawienia swojego samopoczucia. :)
    Aż mi się zachciało przefarbować włosy szamponetką na rudo, tak na chwilę właśnie na kilka myć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację i pisałam również o tym w poście, zdjęcia prawie nie pokazują różnicy z przed a po koloryzacji. Na żywo za to był efekt ciemniejszych włosów o dosłownie ton :)
      O rudym też myślałam, ale to chyba zbyt odważny krok :D

      Usuń
  3. Kiedyś używałam takich szamponetek, obecnie moje włosy muszą mieć już coś mocniejszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdego włosy są inne, zatem u każdego na pewno wyjdzie inny efekt ;)

      Usuń
  4. Miałam kiedyś i niestety u mnie nie zmieniła koloru włosów ani trochę. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może owa szamponetka jest dla Twoich włosów zwyczajnie za słaba?

      Usuń
  5. Szamponetki stosowałam, gdy byłam nastolatką i miałam ochotę na jakieś szaleństwo na głowie ;) Przerabiałam wówczas różne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam takie epizody, jest co wspominać ;)

      Usuń
  6. Szamponetki bardzo lubiłam w gimnazjum, jako chwilowa zmiana koloru :) Później zdecydowałam się na hennę w żelu Venita, jest bardzo podobna do szamponetek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. henna zawsze kojarzyła mi się z mocnym przyciemnianiem (ewentualnie z tatuażami z henny :D). Nigdy nie słyszałam o farbowaniu włosów w taki sposób :)

      Usuń
  7. Nigdy nie farbowałam szamponetkami:)
    Ostatnim razem, kiedy farbowałam (ponad rok temu) zdecydowałam się na farbę Color&Soin:)

    OdpowiedzUsuń
  8. od zawsze byłam blondynką i kusi mnie, żeby zafarbować na ciemny brąz :D jednak boję się co by z tego wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj! jeśli będzie źle to przecież kolor się zmyje, a być może efekt będzie zniewalający? :)

      Usuń
  9. Hej dziewczyny :). Chciałabym się zapytać jak wygląda i sprawuje się szamponetka Marion 91 Miedź na włosach naturalnych ciemny brąz, bo mam ochotę na małą zmianę, a nie wiem czy warto i jaki kolor uzyskam ;). Ostatnio zrobiłam sobie włosy wspomnianym w poście szamponem 64 Orzechowy brąz właśnie, ale niestety nic nie widać za bardzo :), dlatego pomyślałam o miedzi.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Tagi

022semilac (1) 114semilac (1) 183 metry stachu (1) acerola (1) addidas (1) aerozol do gardła (1) Afryka (1) Ameryka Południowa (1) Ameryka Północna (1) ankieta (2) antyperspirant w kluce (1) asymetryczne szorty (1) azja (1) badanie (1) balsam do ciała (2) balsam do ust (1) Bałtyk (1) beta glukan z owsa (1) biedronka (1) bieganie (1) bioliq (1) bionigree (1) bioton (1) bloker (1) blond (2) ból gardła (2) ból karku (1) ból pleców (1) brak objawów ciąży (1) bransloletka (4) bransoletka z zamka błyskawicznego (1) bransoletka z zawleczek (1) braun (1) brokatowy lakier (3) Bukowy Las (1) Burda Publishing Polska (1) care&go (1) cera problemowa (2) ciało (31) ciąża (7) ciąża latem (1) cienie do powiek (1) cisza pod sercem (1) copywriter (1) copywriting (1) Czarny Staw Gąsienicowy (1) Czarny Staw pod Rysami (1) czas wolny (1) czasopisma (1) Czerwone Wierchy (1) cztery pory roku (1) czyszczenie (1) czyszczenie zębów (1) czytnik ebook (1) depilacja (1) depilacja woskiem (1) dezodorant (1) dieta bez pszenicy (1) DIY (53) długie rękawiczki (3) Dolina Kościeliska (1) Dolina Pięciu Stawów Polskich. (1) dom (4) domowe ombre (1) dowartościowywanie (1) dylematy (1) edukacja (1) efektima (4) efektywny czas dnia (2) essence (2) etui filcowe (1) etui na aparat (1) etui na inkbook (1) etui na tablet (1) etui na telefon (1) etui z filcu (1) Europa (1) everest (1) eyeliner (1) farbowanie włosów (4) felieton (87) feminizm (1) finuu (1) fit (1) FM Group (27) forum dla przyszłych mam (1) garnier (2) gdzie nosić obrączkę (1) GEHWOL med (1) Giewont (1) gorvita (9) handmade (3) head&shoulders (1) horoskopy (1) horror (1) Inkbook (1) isana (1) iwostin (1) jak działa psychika psa (1) jak pokonać bezsenność (1) jak przedłużyć (1) jak przerobić (28) jak przestać być śpiochem (1) jak ruszyć z miejsca (1) jak skrócić (1) jak skrócić spodnie (1) jak stać się pewnym siebie (1) jak uszyć (13) jak uszyć legowisko (1) jak wychować psa (1) jak zacerować spodnie (1) jak zaszyć dziure w spodniach (1) jak zaszyć dziurę w jeansach" (1) jak zdać egzamin (1) jak zmniejszyć biustonosz (1) jak zrobić legowisko dla psa (1) jedzenie (2) Jelenia Góra (1) joanna (1) jogurt naturalny z dodatkami (1) Kalatówki (1) Karb (1) Karkonosze (3) Kasprowy Wierch (1) kąpiel (1) keczup (1) kierunek studiów (2) kobieta która... (7) kokardka na włosy (1) kolczyki (1) kołnierzyk bebe (1) komin (2) komin ze swetra (3) Kondracka Przełęcz (1) Kopa Kondracka (2) korektor rozświetlający (1) koronkowa wstawka (2) korpo biurwa (1) kosmetyki (1) kosmetyki do ciała (1) koszula damska (5) Kościelec (1) KPN (1) kredka do oczu (2) krem CC (1) krem do rąk (2) krem do stóp (2) krem do twarzy (3) krem pod oczy (2) krem przeciw blizom (1) krewniacy (1) książki (1) kuchnia (2) kulturalnie (1) kupujący (1) L'OREAL PARIS ELSEVE (1) lakier do paznokci (7) lakier do włosów (1) lampiony (1) legowisko dla psa (1) libster blog award (2) lifestyle (1) list do samej siebie (1) loreal (1) łagodzenie opuchnięć (1) łączenie kolorów hybryd (1) łupież (1) mahoń (1) malowanie paznokci (7) mała liczba gości na weselu (1) małe wesele (1) Małołączniak (1) Mały Kościelec (1) małżeństwo (1) manicure hybrydowy (5) marion (4) maseczka do stóp (1) maseczka do twarzy (3) maska do rąk (1) masło do ciała (1) masło fińskie (1) maść na bóle krzyżowe (1) maść na zakwasy (1) maść niedźwiedzi ząb (1) maść propolisowa (1) matowa pomadka (1) matowy lakier (1) maybelline (1) męska koszula (1) męska koszulka (1) męski sweter (1) mgiełka matująca (1) miasto 44 (1) mikroelemanty (1) million dollar lips (1) miłość od pierwszego wejrzenia (1) miodowy blond (1) miravena cosmetics (1) mleczko do demakijażu (1) moda ciążowa (2) Morskie Oko (1) motywacja (1) na której dłoni nosić obrączkę (1) na którym palcu nosić obrączkę (1) naturalny złoty blond (1) nawilżanie stóp (1) neutorgena (1) niebieski french manicure (1) niedoskonałości skórne (2) niepełni (1) no-scar (1) noscar (1) nowe mieszkanie (1) obrączka (1) oceania aromatic (1) odkurzanie (1) odkurzanie dla leniwych (1) odżywka do włosów (4) olejek (1) olx (1) ombre (3) opalizujący blond (1) opowiadanie (7) oral-b (1) Orla Perć (1) osuszacz do lakieru (1) pakowanie (1) palette (1) pantene (1) pastylki do ssania na gardło (1) paznokcie (21) pedi-spa (1) peeling do ciała (3) perfecta (1) perfumy (1) pewność siebie (2) philips (1) piąta pora roku (1) pielęgnacja paznokci (3) pielęgnacja twarzy (1) pierwszy raz (1) pierwszy trymestr (1) planowana ciąża (1) planowanie (1) platforma wiertnicza (1) płyn do higieny intymnej (1) płyn micelarny (2) płytka do zdobienia paznokci (2) pneumovit sept (1) podgrzewacz do wosku (1) podrażnione gardło (1) podróże (15) podszywanie prześwitującego materiału (2) podświadomość (1) pomadka (2) poradniki (1) poszewka na jaśka (2) poszewki bez guzików (1) poszewki na poduszki (1) pośrednicy nieruchomości (1) powerpro aqua (1) pozytywnie (1) pozytywny egoista (1) praca (2) praca w korpo (1) prayforparis (1) projekt denko (1) przedłużanie (1) przełęcz ocalonych (1) Przełęcz pod Kopą Kondracką (2) przemoc (1) przepis (2) przepowiadanie przyszłości (1) przeróbka (20) przeróbka spódnicy (1) przeróbki (2) przesuszone dłonie (1) przyjaźń (3) przyjaźń damska (1) przyjaźń damsko męska (1) psychologia (16) puder CC (1) pumice (1) pupa (1) pytania (1) recenzja (2) recenzja filmu (24) recenzja kosmetyczna (2) recenzja książki (14) recenzje kosmetyków do ciała (1) recykling (30) relacje (1) relacje partnerskie (3) revitol plus med (1) rękawiczki bez palcowe (2) rogowacenie skóry (3) rozdanie (2) rozjaśniacz w sprayu (1) rozjaśnianie (1) rozmyślenia (1) sakwa na biodra (1) Scholl (1) schwarzkopf (1) secondhand (8) sekret (1) semi hard white (1) semilac (9) seriale (1) serum do skóry głowy (1) skóra sucha (3) skóra szorstka (3) skóra tłusta (2) skóra wrażliwa (3) skromna sukienka ślubna (1) Smerczyński Staw (1) Smocza Jama (1) sny (1) sok (1) sok pomarańczowy (1) spinka do włosów (1) spodnie ciążowe (2) spodnie z dziurami (1) spodnie z koronką (1) spotkanie bloggerek (1) spódnica (1) spódnica maxi (2) spódniczka z paskiem (1) spray do gardła (1) sprzątanie (1) sprzątanie dla leniwych (1) stopy (2) streetcom (1) suche gardło (2) suche usta (3) suchy szampon do włosów (2) sweter (2) syoss (1) sypialnia (1) szampon (2) szampon koloryzujący (2) szczoteczka elektryczna (1) Szpiglasowa Przełęcz (1) Szrenica (1) szycie (17) ślub (5) ślub na głowie (1) Śnieżka (1) świeca zapachowa (1) świece (1) świecznik ze słoika (1) święta (1) tarka do stóp (1) Tatry (11) Tatry Wysokie (2) telewizja (1) top 5 (1) torebka (1) torebka na biodra (1) torebka nerka (1) TT hair (1) tunika (3) tusz do rzęs (2) tutorial (27) twarz (29) typy kupujących (1) urządzanie mieszkania (1) usta (1) utrata przyjaciela (1) uzależnienie od snu (1) venita (1) versatile blogger avard (1) vichy (1) walentynki (1) wax (1) wesele (1) wibo (1) wielkanoc (1) większa objętość (1) witamina C (1) witaminy (2) włosy (20) włosy wpadające (2) włosy zniszczone (3) Wodospad Kamieńczyka (1) wpadka (1) Wrota Chałubińskiego (1) wróżbici (1) wygładzanie włosów (1) wykroje (1) wyniki (1) wzorki na paznokciach (1) z przymrużeniem oka (1) Zadni Granat (1) zaginięcia (1) zalotka do rzęs (1) Zamek Chojnik (1) zauroczenie (1) zbiór truskawek (1) Zbójeckie Skały (1) zdrowa dieta (1) zdrowie (2) ziaja (3) Zielony Staw (1) złote myśli (1) zmniejszanie żakietu (1) zmywacz do paznokci (1) zniszczone dłonie (1) zott (1) zrób to sam (3) zrób to sama (36) zwężanie spodni (1) żel do higieny intymnej (1) żel do mycia twarzy (2) żel do stóp (1) żel do ust (1) żel mineralny (1) żel na opuchnięcia (1) żel na siniaki (1) żel pod prysznic (2) żona araba (1) żwyioł deepwather horizon (1) życzenia (1)