poniedziałek, 17 marca 2014

Wzorki z płytką do zdobienia paznokci essence.

Tuż przed położeniem się do łóżka serwuję Wam pazurkowy post. Zaprezentuję Wam cudeńko zwane płytką do zdobienia paznokci marki essence.


Zapraszam do dalszej lektury :)

Użyłam dwóch lakierów. Czernego marki UP Grils numer 12 (?) oraz lakieru firmy FM Group w kolorze Lilac.




Sama płytka składa się z 9 przeróżnych wzorów. Jak widać na zdjęciach jest już nieco porysowana, ale nie wypływa to na jakość powstających wzorków. W zestawie był również stempelek i "zdzierak". Za zestaw zapłaciłam około 12-14 zł w drogerii Natura.





Jak wykonać taki manicure?

1. Najpierw pomalowałam paznokcie lakierem Lilac i poczekałam około 30 minut aż wyschnie.


2. Następnie na wybrany wzorek nałożyłam lakier, zdarłam mocno dociskając zdzierakiem, odbiłam mocno dociskając stempelkiem i wzorek odbiłam na paznokciu.






3. Następnie należy nasączyć wacik zmywaczek i dokładnie wyczyścić płytkę, zdzierak i stempelek. I znów powtórzyć czynność opisaną w numerze 2.

Prawda, że proste? :)

Na sam koniec paznokcie pomalowałam diamentową odżywką FM Group, która znacznie przedłuży trwałość lakieru i dodała blasku moim wzorkom.



Oprócz zestawu z płytką można kupić również specjalne lakiery, mocno napigmentowane. Cena ich wynosi około 6-8 zł. Ale jak widać, zwykły czarny lakier również daje radę :)


Niestety nie na każdym paznokciu wzorek wyszedł idealnie, na niektórych zabrakło "ogonka", na innych wzorek niestety nie jest na środku. Trzeba nabrać wprawy, aby manicure wyszedł perfekcyjnie. Inne wzorki również wychodzą dość ładnie i estetycznie, pewnie jeszcze nie raz Wam je pokażę :)

Ja jestem zadowolona, a Wam się podoba? :)

25 komentarzy:

  1. super efekt :) czekam na prezentację pozostałych wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie za jakiś czas się pojawią :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie :) Świetne wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowny kolor lakieru! :) Wzorki również bardzo fajne, nigdy z takich płytek nie korzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor jest jednym z moich ulubionych. Polecam wypróbować płytkę :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi też efekt się podoba :)

      Usuń
  5. Mam ten sam zestaw :) U Ciebie jakoś ładniej ten kwiatuszek wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Diamentowa odżywka brzmi nieźle... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zainwestować w taką płytkę :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na ozdabianie paznokci :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. już dawno nie sięgałam po stempelki :) jakoś pierwszy zachwyt szybko minął, a płytki leżą i się jeżą :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam płytek naprzemiennie z innymi lakierami ;)

      Usuń
  10. nie sądziłam, że w tych zestawach są takie śliczne wzorki :) aż się rozejrzę za nimi
    manicure wyszedł bosko :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *