niedziela, 23 marca 2014

84. Wymarzone podróże - Szrenica, Karkonosze.

Szrenica (1362 m n.p.m.) to jeden z tych szczytów, o których "coś kiedyś słyszałam", ale niezbyt byłam pewna co. Nigdy niczego nie szukałam na ten temat. Typowa podróż w nieznane. By wejść na szczyt udaliśmy się w 2012 roku do Szklarskiej Poręby (był to ten sam pobyt, w trakcie którego zwiedziliśmy Zamek Chojnik i zdobyliśmy Śnieżkę).


Umilę Wam ten post głównie zdjęciami, zatem zapraszam :)
Droga na szczyt prowadzi najpierw kamienistą drogą, później już tylko gładkim "chodnikiem" pod górę. Żadnych wąskich ścieżek, żadnych trudnych podejść. Lekki spacerek :)

Po drodze minęliśmy Wodospad Kamieńczyka, piękny widok i chwila ochłody wśród wody, skał i roślin :)

Wodospad Kamieńczyka

Droga prowadząca na Szrenicę.

Hala Szrenicka
 I tutaj już widoki ze szczytu :)







W tle Śnieżne Kotły


Ścieżka prowadząca do kolei linowej.




Sam szczyt nas nieco zadziwił. Sądziliśmy, że to kolejne schronisko po drodze, a nie już... szczyt. Trasa udana, bez większych trudności. Jak widać na zdjęciach pogoda nam dopisała. Wycieczkę zaliczam do udanych, polecam szczególnie dla rodzin.

Wejście i zejście zajęło nam dosłownie kilka godzin. Mimo, że Karkonosze to nie Tatry, to i tak było pięknie. :)

A Wy odwiedziliście owe miejsce? :)

21 komentarzy:

  1. Byłam tylko w Pieninach... Może uda mi się kiedyś wybrać w inne miejsce :)
    piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie byłam tam ale na pewno się wybiorę, kocham góry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chojnik zdobywałam jakoś w podstawówce, później nie byłam już za wiele razy w górach, zawsze wybierałam morze:) Ale w tym roku mi się "odmieniło" i męczę męża o jakiś weekend w górach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze 3 lata temu również każde wakacje spędzałam nad morzem, teraz góry to najważniejszy punkt wakacji :)

      Usuń
  4. Nigdy nie byłam w górach, całe życie spędziłam nad morzem:)
    przepiękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, góry to wspaniałe miejsce :)

      Usuń
  5. Cudne zdjęcia, mam olbrzmią ochotę na tego typu klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chętnie znów bym się tam wybrała. Póki co mogę tylko wspominać ;)

      Usuń
  6. Słabo znam Karkonosze. Prawdę mówiąc byłam tylko na Śnieżce, zimą 2013. Tatry lepiej - Rysy, Orla Perć - tym się mogę pochwalić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest naprawdę czym się pochwalić! Kocham Tatry, a Rysy i Orla Perć dopiero przede mną ;)

      Usuń
    2. Nie ukrywam, że jestem z siebie dumna, tzn. z tej Orlej ;-) Bite 12h od wyjścia do powrotu do pokoju, jedna kobieta, sami faceci w ekipie. Co prawda następnego dnia miałam zakwasy jak cholera, ale było warto ;-)

      Usuń
    3. Nic tylko pogratulować! Za siłę, wytrwałość i przede wszystkim odwagę. Orla Perć to spore ryzyko, ale wierzę na słowo, że jest warto. Myślę, że za jakiś czas też będę mogła pochwalić się takimi osiągnięciami :)

      Usuń
  7. Pięknie! Dawno nie byłam w Karkonoszach.

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne widoki:) pozdrawiam serdecznie woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz częściej żałuję, że nigdy nie byłam w Górach.. widoki zapierają dech..

    Chciałam również poinformować, że nominowałam Cię do Liebster Blog Award:) Jeśli masz ochotę to zapraszam:) Więcej szczegółów u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie się wybrać:)
      dziękuję za nominację :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *