czwartek, 17 kwietnia 2014

94. Lipidro krem (krem do stóp) - GEHWOL med.

Wiecie już zapewne, że jestem posiadaczką wrażliwych stóp. Zrogowacenia na moich stopach, pęcherze czy inne szorstkości powstają na mojej stopnie okropnie często. Kiedyś, gdy nie miałam pojęcia o wkładkach żelowych pęcherze, odciski lub inne obtarcia nierzadko bolesne były codziennym gościem na moich stopach. Odkąd tylko pamiętam szukam dla moich stóp ratunku. Sięgałam już po różne kremy. Dziś chciałabym zaprezentować Wam krem do stóp szczególnie suchych i wrażliwych marki GEHWOL med.


Zużyłam już prawie całe opakowanie, zatem mogę Wam opowiedzieć - jak się sprawdził. Zapraszam do przeczytania recenzji :)

Opis producenta ze strony:
"Krem silnie nawilżający do suchych i wrażliwych stóp. Wysokiej jakości składniki kremu wyrównują niedobór wody i lipidów zapewniając właściwe działanie bariery naskórkowej. Krem zmiękcza naskórek i zapobiega nadmiernemu odtwarzaniu się warstwy zrogowaciałej. Zawiera mocznik, który wiąże wodę oraz wysokiej jakości substancje wyrównujące niedobór lipidów. Pobudza regenerację skóry. Zapobiega przykremu zapachowi, grzybicy stóp i świądowi skóry. GEHWOL med - LipidroCreme polecamy diabetykom:"

Sposób użycia: 
Dwa razy dziennie wmasować krem w skórę stóp. Szczególną uwagę zwrócić na przestrzenie między palcami.

Skład:
Aqua, Urea, Glycerin, Polyglyceryl-3, Methylglucose Distearate, Isopropyl Palmitate, Octyldodecanol, Peresea Gratissima, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Cyclomethicone, Dimethicone, Myristyl Myristate, Triethyl Citrate, Hydrolyzed Algin, Chlorella Vulgaris, Maris Aqua, Chlorophenesin, Farnesol, Hippophae Rhamnoides, Allantoin, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Imidazolidinyl Urea, Benzyl Alcohol, Propylene Glycol, BHT, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid.
Cena: ok. 5-6 zł/20 ml
Moja opinia.

Krem zamknięty jest dość poręcznym, małym opakowaniu zakręcany nakrętką. Z łatwością daje się wycisnąć. Konsystencja kremy jest dość gęsta, nawet wydawać by się mogło, że bardzo wydajna (co widać na zdjęciach) i tłusta. Zapach nie napawa optymizmem. Powiedziałabym nawet, że pachnie jak drożdże. Jeśli chodzi o samo działanie - jest naprawdę świetny. Doskonale natłuszcza i nawilża skórę stóp, łagodzi podrażnienia, szybko się wchłania. Niestety jest go bardzo mało. To 20 ml wystarczyło mi dosłownie na kilkanaście posmarowań. To trochę mało. Mimo swojej jakby się mogło wydawać, sporej wydajności krem na tym polu zawodzi. Moje stopy potrzebują duużo nawilżenia i szczególnej opieki. Taka mała tubka zapewni im je w zależności od intensywności problemu na maksymalnie 1 tydzień w porywach do 1,5 tygodnia. Można oczywiście kupić większe opakowanie 125 ml za około 40 zł. Trochę drogo. Wcześniej opisywany przeze mnie BIOTON był nawet pokuszę się o stwierdzenie - lepszy i przede wszystkim tańszy. Wystarczał mi na prawie cztery miesiące codziennego stosowania. Mimo, że krem sprawdził się w swojej roli - raczej do niego nie wrócę.

A Wy miałyście go? Co o nim sądzicie? :)

7 komentarzy:

  1. Nie miałam, więc ciężko mi coś na jego temat powiedzieć..

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz o nim słyszę, ale wiem, że raczej nie będę chciała go wypróbować po Twojej recenzji ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. takie opakowanie pewnie wystarczyło by mi na może z dwa razy bo moje stopy są bardzo w potrzebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym kremie, ale chyba bym się nie zdecydowała na jego zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam ostatnio problemy ze stopami :( Nie znam tych kremów, ale bardzo mnie zachęciłaś, muszę powiedzieć mamie żeby mi wysłała jeden z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed wakacjami przydadzą się teraz takie kremy - dobra recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Dla mnie są niezbędne przez cały rok ;)

      Usuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *