sobota, 19 kwietnia 2014

Pastelowy manicure z niebieskimi brokatem.

Dziś taki szybki, obfity w zdjęcia post. Prezentuję Wam mój świąteczny manicure. Tym razem postawiłam na pastelowe kolory i brokat.











I zdjęcia wykonane za dnia:



Użyłam lakierów:
  • Ice Bluse, FM Group;
  • Fresh Mint, FM Group;
  • Single z niebieskim brokatem.





Wspomniany brokatowy lakier (z tym wyjątkem, że lakier z rozdania jest zupełnie nowy) możecie wygrać w moim rozdaniu KILK.

http://networkerka.blogspot.com/2014/03/83-rozdanie-nr-2.html


Życzę Wam słonecznych, spokojnych i rodzinnych Świąt! :)

18 komentarzy:

  1. Śliczne masz paznokietki :)
    I bardzo fajnie się prezentują tak pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) ostatnio lubię brokaty na pazurkach :) Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne masz paznokcie! mani bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor nie dla mnie, ale ogólnie mi się podoba. ;) Nie znam lakierów FM, obawiałam się słabej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś jest na pewno dużo lepsza od klasycznych lakierów. Poza tym lakiery mają witaminy, które korzystnie wpływają na paznokcie :)

      Usuń
  5. Lakierów FM nie miałam ale kolory mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych lakierów, ale bardzo ładnie wyglądają na Twoich paznokciach, fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny mani, uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten z brokatem wygląda fajnie, ale nigdy nie miałam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. teraz żałuję, że pomalowałam na kolor cielisty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest rzeczywiście świąteczny, bo w pierwszym momencie, gdy go zobaczyłam, pomyślałam o pisankach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę ładnie to wygląda moim zdaniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię pastelowe lakiery :) Masz śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię pastele na paznokciach :) choć ostatnio mam fazę na neony :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie, wiosennie, delikatnie, bez zbędnej przesady :]

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *