sobota, 26 kwietnia 2014

97. Wymarzone Podróże - Dolina Kościeliska, Smerczyński Staw, Smocza Jama. Tatry.

Dziś znów wzięło mnie na wspominki. Na tapetę idzie przepiękna Dolina Kościeliska. Szkoda, że piękna jest głównie rano - gdy spacerują nią niewielu turystów. Im bliżej popołudnia tym większy gwar, tłok i miejsce traci swój urok...


Co tu dużo mówić zapraszam do oglądania zdjęć z tego pięknego zakątka polskiej strony Tatr.












Z Doliny Kościeliskiej możemy dość w bardzo magiczne miejsce, a mianowicie Smerczyński Staw. Wspaniałe miejsce na chwilę wytchnienia i relaks.

Droga prowadząca nad Smerczyński Staw




Przez Wąwóz Kraków możemy dojść do Smoczej Jamy. Miejsce zdecydowanie dla ludzi o mocnych nerwach i sile. Ciemno, ślisko, stromo, bardzo łatwo o upadek, przejście możliwe jedynie dzięki łańcuchom i latarkom na głowie. Pewnie gdybym wiedziała jakie warunki panują w jaskini i jak ciężko jest przez nią przejść, nigdy bym nie przeszła. Ale nie wiedziałam - i dałam radę :)

Zdjęć z Jaskini nie posiadam, niestety nie udało mi się ich zrobić. Ale za to znalazłam filmiki z tego miejsca (nie mojego autorstwa), polecam obejrzeć a jeszcze lepiej doświadczyć na własnej skórze :)






Po wyjściu z jaskini ukazuje nam się przepiękny widok :)

Wyjście ze Smoczej Jamy



Nie ukrywam, że nie mogę się doczekać by w najbliższe wakacje znów móc postawić nogę w Tatrach. A może z którąś z Was spotkam się gdzieś na szlakach? :)

10 komentarzy:

  1. Ślicznie tam jest!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go , a na pewno się odwdzięcze ;) .

    OdpowiedzUsuń
  2. W Tatrach byłam tylko raz, lata temu, na szkolnej wycieczce, ale wspominam bardzo dobrze :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham góry, Dolinę Kościeliską odwiedzałam już wielokrotnie, jest piękna. Widziałam ją wiosną, gdy kwitły krokusy, latem, gdy dla ochłody zanurzałam dłonie w chłodnym strumieniu i zimą, gdy wszystko było pokryte grubą warstwą śniegu, niezapomniane widoki. Jeszcze tylko jesienią nie byłam w górach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. w tym roku urlop spędzę w Warszawie, ale w przyszłym roku chcę zobaczyć Tatry! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) Och chciałabym tam teraz być :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe widoki i miejsca. Chciałabym móc tam dziś być , spacerować i rozkoszować się naturą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna wycieczka ! Tatry są cudne :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne widoki ;) Przydałby mi sie taki wypadzik ;) Ostatnio chodzę strasznie zmęczona, ciągle śpiąca i jakaś taka nie do życia jestem :/

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *