wtorek, 6 maja 2014

Zmywacz do paznokci, czy na pewno taki witaminowy?

Z braku laku, a raczej natychmiastowej potrzeby zmycia paznokci kupiłam zmywacz Venita. Wpadł mi w ręce i oczarował wymienionymi witaminami na etykiecie A+E+F. Nie mając czasu by zagłębić się w skład wpakowałam do koszyka i pobiegłam do kasy.


 Czy zmywasz mający w sobie tyle witamin na pewno nie zaszkodzi płytce paznokcia?


Zaszkodzi i chyba nawet nie zdaję sobie sprawy jak bardzo. Niestety owy zmywacz ma w swoim składzie aceton, który (jak to sama niedawno odkryłam) okropnie wysusza płytkę paznokcia, sprawia, że staje się podatna na rozdwajanie i złamania. Samo życie. Wiele razy szukałam przyczyny okropnego stanu moich paznokci. Testowałam różne odżywki, płukanki ze skrzypu polnego, jadłam przeróżne suplementy diety, wszystko - na nic.
Jeśli chodzi o skuteczność zmywacza - muszę przyznać, że jest dość dobra. Szybko usuwa lakier z płytki paznokcia. Zapach jest jak każdego innego zmywacza - nieprzyjemny. Szkoda, że pozostawia paznokcie w tak opłakanym stanie... Raczej już do niego nie wrócę. Skoro na pierwszym miejscu w składzie widnieje aceton, to mam wrażenie, że napis o witaminach wdrukowany jest na etykiecie tylko po to, by przyciągnąć uwagę. Nie wierzę, że zmywacz może polepszyć stan paznokci, nawet ten mający w sobie moc witamin.


7 komentarzy:

  1. :D kurcze,może warto by go regularnie popijać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam jeszcze tej wersji...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. w ogole nie lubie zmywaczy, po każdym mam wysuszone paznokcie..

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo jak dla mnie nowość, nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego zmywacza - jestem wierna zmywaczowi z ISANY:) Również nie wierzę w bombę witaminową dla paznokci zawartą w produkcie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się przerzucić na jakiś bezacetonowy zmywacz, bo mój najpewniej też jest sprawcą suchych i rozdwajających się pazurków :(

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *