poniedziałek, 16 czerwca 2014

Jak przerobić starą bluzkę w poszewkę na poduszkę? DIY.

Miałam w szafie bluzkę, którą kupiłam jakieś 6 lat temu. Wtedy przeogromnie mi się podobała. Teraz już niekoniecznie, ale... mam do niej sentyment. Nie chciałam jej od tak wyrzucić, a niestety zalegała mi w szafie, bo przecież i tak na co dzień jej nie nosiłam. W końcu wpadłam na pomysł, co zrobić by dać jej nowe życie!




Sprawa jest banalnie prosta. W moim przypadku wystarczyło odpruć gumeczkę (która w bluzce pierwotnie była pod biustem), pozszywać boki, przyszyć guziki, zrobić dziurki, które potem obszyć.

Aparat nieco przekłamał kolor. Realny kolor znajduje się na zdjęciach bluzki.




Materiał jest przemiły, wzór również niczego sobie. Nie wyobrażam sobie spania bez jaśka, zatem z pewnością spędzę z poszewką nie jedną noc ;)


To sposób na nadanie nowego życia starym swetrom, bluzkom, czy koszulkom. A jak wiadomo poszewek na jaśki w domu nigdy za wiele ;)

7 komentarzy:

  1. U mnie stare bluzki zazwyczaj kończyły żywot przy farbowaniu włosów ( używałam jako pelerynki :P) ale mam ich tyle, że musiałabym co tydzień nowy kolor kłaść by zobaczyć ubytek w szafce :P
    Bardzo fajny pomysł i na bank wykorzystam przy fajniejszych bluzkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To również świetne wykorzystanie :D tylko, że często takie bluzki kończą swój żywot po którymś farbowaniu :P
      Korzystaj, polecam :D

      Usuń
  2. Super pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe ;) Zdolniacha z Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem mi się podoba taki pomysł. Wygląda bardzo korzystnie :) Ja nie mam żadnych jaśków, muszę sobie kupić ;p

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *