poniedziałek, 28 lipca 2014

Jak uszyć etui na tablet lub czytnik ebooków? DIY.

Wszelkie dotykowe urządzenia w moim odczuciu są zbyt kruche i zasługują na etui. Niebawem wybieram się w podróż, w którą zabieram ze sobą tablet, a w nim masę ebooków i innych czasoumilaczów. Owy tablet nie miał żadnego etui, a przecież nie chcę aby jakkolwiek się zniszczył. Kilka dni temu na moim fanpagu zapowiadałam co może powstać z dżinsowej nogawki od spodni. Teraz już wiecie, że będzie to etui na tablet. Jak powstał? Zapraszam na tutorial :)



Krok 1.
Nogawkę wywijamy na lewą stronę składając ją przy tym na pół. Tak, aby boki miały po dwie warstwy dżinsu, a w środek można było włożyć tablet i odmierzyć szpilkami pożądaną szerokość.



Krok 2
Odcinamy materiał, który nie będzie nam potrzebny, wyciągamy szpilki i rozkładamy materiał na lewą stronę stronę. Boki zszywamy.



Krok 3
Wywijamy materiał na prawą stronę i składamy na pół i zszywamy jeden bok. Wszystko po to, aby jak najbardziej usztywnić etui tabletu.




Krok 4.
Teraz należy uszykować dwie dość sztywne tekturki i owinąć je folią spożywczą. Zabezpieczy je to przed wchłanianiem wilgoci, a same tekturki jeszcze bardziej usztywnią etui. Tekturki wkładamy w powstałe otwory i zaszywamy je.




Krok 5
Można byłoby to już tak zostawić. Mi jednakże kolor owego dżinsu nie odpowiadał. Dlatego z czarnego materiału (nie wiem jak go nazwać?) wycięłam prostokąt, obszyłam go, wsadziłam powstałe dżinsowe etui i przyszyłam materiał do brzegów.



Krok 6
I już zbliżamy się ku końcowi. Teraz zostało tylko przyszyć rzepy....


... i opcjonalnie przyszyć gumeczki. Dzięki nim mogę swobodnie zabezpieczyć tablet przed wypadnięciem.






I gotowe. Wykonanie zajęło mi około godzinki. Cała przyjemność po mojej stronie. Odcięty dżins z kroku 2, nie zmarnował się. Niebawem pokażę Wam co z niego powstało :)

3 komentarze:

  1. Pomysł świetny, ale jeśli chodzi o wykonanie, to wiele pracy jeszcze przed Tobą. Wykończenie woła o pomstę do nieba. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem. Gumki psują nieco efekt wizualny... ;)

      Usuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *