piątek, 4 lipca 2014

Mahoniowe włosy z szamponetką marion.

Przyznam szczerze, że chciałam przefarbować włosy na kolor: owoc granatu. Niestety szamponetki w tym odcieniu nie mogłam nigdzie znaleźć. Padło na mahoń. Ryzyk fizyk - w końcu jak będzie źle to się zmyje. Prawda? A jak wyszło - zapraszam na recenzję :)


Opis producenta:

Sposób użycia:

Środki ostrożności:

Skład:


Inne informacje z opakowania:


Moja opinia
O tym jak nieporęczne są opakowania szamponetki Marion pisałam już TUTAJ. Wyciśnięciem szamponu do miseczki na całe szczęście zajęłam się w wannie, zatem całą krwistą masakrę z łatwością mogłam zmyć. Konsystencja szamponu jest lekko gęsta, jednakże szampon nakładało się łatwo, ładnie się pienił. Moje pofarbowanie na czerwono czoło i uszy również dało się z łatwością zmyć. Kolor prezentuje się iście krwiście i w miseczce, i na włosach. Na moją długość włosów potrzebne były dwa opakowania. Szamponetkę trzymałam na włosach około 40 minut. Producent radzi, aby spłukiwać szampon tak długo, aż woda będzie czysta. Absurdalna informacja. Aktualnie za mną 4 mycie - woda przy spłukiwaniu nadal jest czerwona. Przy 4 myciu kolor nie blaknie, zaczynam się zastanawiać czy na pewno się go pozbędę? 
Od początku gdy nałożyłam szmaponetkę na włosy patrzałam w lustro z przerażeniem. Przecież nie chciałam mieć czerwonych włosów! Skłonna byłam powiedzieć, że wolałabym coś w odcieniach rudości. Nie chciałam jednakże ryzykować farbą, stąd też pomysł na szamponetkę. Po spłukaniu szampoteki i wysuszeniu włosów ukazał się piękny mahoniowy kolor. W zależności od światła przybiera różne odcienie. Od ciemnego brązu, przez czerwień, aż po rudości. Kolor mimo swojej intensywności raczej nie jest moim faworytem. Zatem mam nadzieję, że w miarę szybko się go pozbędę.

A teraz pora na efekty:

PRZED farbowaniem bez flesha
PRZED farbowaniem z fleshem
PO farbowaniu bez flesha
PO farbowanie z fleshem

Światło dzienne, z fleshem.
Przy świetle dziennym bez flesha.
Kobieta zmienną jest, kolor na moich włosach w tej roli sprawdza się idealnie ;)

11 komentarzy:

  1. Ale masz fajne długie włosy, ja tam zawsze chciałam być ruda, także dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dłuugo je zapuszczałam, sama jestem pełna podziwu, że wytrwałam ;P

      Usuń
  2. fajnie to wyszło,świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne włosy, marzę o takiej długości :) Kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A pomyśleć, że jakiś czas temu miałam pomysł by je ściąć do ramion. Dobrze, że pomysł mi wywietrzał z głowy :P

      Usuń
  4. Bardzo ładny kolorek Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam rudości ! :)
    Moim zdaniem efekt super !
    Tylko,że ja farbuję farbą z hurtowni fryzjerskiej :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny kolor, zawsze chciałam taki mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. od paru lat używam szansonetki Marion i zawsze uzyskuję kolor jaki chciałam , a powiem więcej pokrywa mi nawet siwe włosy .Kiedyś ocieplam się prawie do "0" najdłuższe włosy miały 1cm i to właściwie same siwe , użyłam tylko szamponiarki Marion i sam fryzjer był zaskoczony efektem ,myślał ze pofarbowałam włosy. Od tej właśnie pory nie używam niczego więcej .JEST GODNA POLECENIA ( ja używam wszystkie odcienie brązu po lekkie odcienie burgundu )

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *