wtorek, 26 sierpnia 2014

Bransoletki z zamków błyskawicznych. DIY.

Temat bardzo znany wśród bloggerów. Ja też postnowiłam się pochwalić moimi nowymi bransoletkami :)
Ich wykonanie jest naprawdę banalne.




Zamek niebieski i czerwony obcięłam tuż przy ząbkach, a nitki przypaliłam nad świeczką.


Zamek niebieski początkowo miał zapięcie, w końcu jednak stwierdziłam, że jest ono zbędne i przyszyłam zamek jeden do drugiego. Powstała bransoletka wkładana.



Do czerwonego zamka przyszyłam zapięcie i dodałam łańcuszek-przedłużenie.


Trzecia bransoletka jest nieco inna, nigdzie nie widziałam tutorialu na jej wykonanie. Pomysł powstał tuż po zmianie zepsutego zamka w spodniach. Owy zamek pozbawiłam ząbków zabezpieczających, usunęłam suwak i przeszyłam na maszynie. Następnie obcięłam materiał tuż przy szwie i opaliłam nad świeczką. Do zapinania użyłam zatrzasków, które przyszyłam do zamka.




Prosto, szybko i jak efektownie :)




Też macie swoje bransoletki DIY z zamków? :)

19 komentarzy:

  1. Hah, genialne! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pomysłowe!! a bransolateki wygladają poprostu genialnie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne bransoletki :) podoba mi się Twoje zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pomyslowo! Ja bym na to nie wpadła szczerze :) a wyglądają naprawdę super!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już takie bransoletki gdzieś i muszę przyznać, że są bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, widziałam też naszyjniki z zamków bardzo mi się podobały. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! A o takich naszyjnikach nigdy nie słyszałam :)

      Usuń
  7. Super się prezentują :D ja jestem nieobeznana to nigdy takiej na blogu nawet nie widziałam :D Ale naprawdę genialnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak widać są łatwe w wykonaniu a wyglądają na prawdę świetnie. Może sama pomyślę o takiej bransoletce. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny pomysł!
    Muszę spróbować sprawić sobie taki bajer :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają świetnie na ręce, lubię takie pomysłowe bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, najbardziej podoba mi się ta trzecia bransoletka :-) Inspirująca :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. może się skuszę i zrobię bo mam ostatnio nadmiar zamków:)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *