sobota, 2 sierpnia 2014

Jak uszyć sztywne etui na aparat? DIY.

Dwa posty temu pokazałam Wam jak z nogawki od spodni zrobić etui na tablet. Resztki, które odcięłam wykorzystałam na stworzenie etui na aparat. Takowe etui musi być sztywne i jednocześnie w miarę miękkie by nie porysować aparatu. Idealnie nie jest, ale jestem zadowolona.

Zapraszam na tutorial! :)

Krok 1
Kawałek dżinsu zmierzyłam tak by pasował do wymiarów mojego aparatu i na lewej stronie przyszyłam pianki usztywniające. Wzięłam je z usztywnienia starej torebki. Kupić je można w pasmanteriach i w internecie.


Krok 2
Pracując cały czas na lewej stronie przyszyłam kawałek materiału, który został mi po zwężaniu koszulki. Była to moja wyściółka dla aparatu i tym samym zabezpieczenie pianki przed zniszczeniem, odpruciem.


Krok 3
Na prawej stronie przyszyłam czarny materiał (ten sam, który użyłam do obszycia etui tabletu).


Krok 4
Na lewej stronie pozszywałam boki etui i najtrudniejsza część - przewinęłam go na prawą stronę. W niektórych miejscach pojawiło się nieco zbyt dużo szwów i innych zagięć, przez co etui jest lekko niewymiarowe.

Krok 5
Pozostało przyszyć przyszyć rzep i gotowe!



Jak Wam się podoba? :)

4 komentarze:

  1. super pomysł! ja mam lustro, więc raczej by sie tam nie zmieściło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, fajowy pomysł :D Trochę krzywo wyszło, ale kiedy nadejdzie apokalipsa i zabraknie etui na aparaty w sklepach, ludzie na pewno użyją Twojego sposobu :D
    Szkoda, że nie mam aparatu :C W sumie, na telefon mogę sobie takowy zrobić :))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham wszelakie DIY i cala zabawę z tym związana ;)
    Świetnie ci wyszło

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *