czwartek, 14 sierpnia 2014

Krem do rąk o zapachu mango - garnier.

Dawno nie było kosmetycznego postu. Myślę, że najwyższa pora to nadrobić. Na tapetę idzie krem nawilżająca pielęgnacja 7 dni - krem do rąk z ekstraktem z mango firmy Garnier. Moje dłonie bardzo nie lubią się z twardą wodą, wszelkimi płynami do czyszczenia oraz z zimnem. Na ostatni czynnik nie muszę narzekać, ale za to dwa pierwsze towarzyszą mi bezustannie każdego dnia. Gdybym przestała stosować kremy do rąk, moje dłonie wołałyby o pomstę do nieba... A jak sprawdził się wspomniany krem do rąk? Zapraszam do recenzji.

Opis producenta:

Składniki:

Inne informacje z opakowania:

Cena : około 7-8 zł/75 ml

Moja opinia

Krem zamknięty jest w opakowaniu w tubce z nakrętką. Aplikacja jest bardzo łatwa, jednakże trzeba uważać, bo sama konsystencja jest lejąca. Zbyt mocne naciśnięcie tubki może powodować kosmetyczną katastrofę w formie zabrudzenia wszystkiego wokół. Dla mnie jednakże owa konsystencja była idealna. Krem łatwo rozprowadza się na dłoniach, szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej, klejącej się warstwy. Dłonie przez dłuższy czas pięknie pachną mango. Trzeba przyznać, że dłonie stają się delikatne i gładkie. Efekt nawilżenia jakiś tam jest. Szału nie robi. Nie wiem czy dałby radę z szorstką skórką, skoro średnio sobie radzi z moją zwyczajnie suchą. Dlaczego średnio? Bo efekt prawie, że zanika po umyciu rąk. Po mniej więcej trzecim myciu, dłonie znów są przesuszone i wymagają nawilżenia. Kolejna aplikacja przynosi ukojenie i tak w kółko. Krem nie daje swoistej ochrony przed wysuszaniem, a tego właśnie wymagam od kremów do rąk.
Podsumowując: krem do codziennego użytku, ładnie pachnący, ale na pewno nie do zadań specjalnych. Przeciętniak. Raczej do niego nie wrócę.

A Wy używałyście go? Jakie inne dobre kremy do rąk polecacie?

15 komentarzy:

  1. Niestety krem nie dla mnie. Raz, że się leje, dwa, że jest zakręcany. Nie ufam zakrętkom po kilku nie przyjemnych wybuchać w torbie. ;) I obecnie preferuję hmm... twarde opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, w torebce mogłoby być z nim bardzo nieciekawie ;)

      Usuń
  2. Nie kupię ;( Potrzebuję efektu nawilżenia "WOW" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobnie jak moja przedmówczyni, wolę kremy gęste, treściwe i na klik, nie miałam go, choć zapach brzmi całkiem fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten krem i nawet był ok, ale obecnie mam exclusive i jest o niebo lepszy oraz o połowę tańszy ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach mango :))) jednakże uwielbiam mega nawilżenie :)
    Obserwujemy??:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też go mam, ale wersję bodajże z Shea. Też mnie nie zachwycił, niby gęsty i treściwy, ale nie działa na dłuższą metę, tak jak to obiecuje producent :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że nawilżenie nie jest większe bo ja potrzebuje do rąk silnie nawilzajacych kremów: )

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go ale moje dłonie są bardzo suche, mydło w pracy jest tragicznie wysuszające a często myję ręce i bez kremu ani rusz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja potrzebuję czegoś mocniejszego na dłonie

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go i nie przepadam za nim, nie na moje suche ręce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się to, że jest o zapachu mango.
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy. Myślę, że wypróbuję skoro sprawnie się wchłania. Ja korzystam regularnie z NIVEA błyskawicznie nawilżającego i jestem zadowolona choć podobnie jak w przypadku tego: trzeba nakładać dość często. Ale stricte tłuściochów z kolei nie lubię za bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten krem i bardzo go lubiłam, dopóki w pobliskich sklepach jego cena nie skoczyła wyżej ;) Fajne jest to, że błyskawicznie się wchłania i nie pozostawia na dłoniach tłustej warstwy. Szczerze mówiąc jeszcze nie spotkałam kremu, który nawilżyłby moje dłonie na dłużej niż do mycia ;) Póki co znalazłam swój ulubiony i sporo niższej cenie :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *