sobota, 16 sierpnia 2014

Wakacyjny mix - Tatry 2014!

Z wakacji wróciłam, więc i pochwalić się wypada. Pogoda nie zawsze nam dopisywała. Bowiem tegoroczne lato na Podhalu jest w kratkę z tendencją do częstych ulew i burz. Mimo tych wszystkich niedogodności w górach spędziliśmy większość czasu. Udało nam się wejść na Krzyżne, Granaty, Sarnią Skałę, Czerwone Wierchy, Gubałówkę. Przy okazji zaliczyliśmy ponownie Dolinę Kościeliską, Białego, Jaworzynki, Pięciu Stawów polskich, Roztoki i Chochołowską. Nie omieszkam wspomnieć o Czarnym Stawie Gąsienicowym, Czerwonym Stawie i Zmarzłym Stawie mijanym po drodze, a także o przepięknych Halach: Kondratowej i Gąsienicowej. Było pięknie. Chodzenie w chmurach okazało się zupełnie "innym" doświadczeniem. Tatry to miejsce, do którego chętnie się wraca. Mamy tyle pięknych zdjęć, że nie sposób jest wszystkie pokazać. Zrobiłam mały wakacyjny mix, na który teraz Was zapraszam!

1. W drodze na Gubałówkę. 2. Droga na Krzyżne. 3. Droga z Sarniej Skały. 4 i 5. Dolina Chochołowska. 6. Hala Gąsienicowa


Nasz widok z okna, chowający się Giewont wieczorną porą.

Od lewej: 1. 2. 3. 4 i 6 Czarny Staw Gąsienicowy w chmurach i w słoneczny dzień. 5. Hala Gąsienicowa, w tle Kościelec w chmurach.
 .
1. Słowackie tatry - widok z Granatów. 2. Czarny Staw Gąsienicowy w drodze na Granaty. 3. Młoda zbłąkana kozica. 4. Zmarzły Staw - w drodze na Granaty. 5. Zmarzły Staw. 6. Dolina Jaworzynki o poranku.

1. 2. i 3. W drodze na Krzyżne. 4 i 5. Widoki z Krzyżne. 6. Czerwony Staw - relaks.

1. W drodze na Sarnią Skałę. 2. Widok z Sarniej Skały - Zakopane w chmurach. 3. Czerwone Wierchy. 4 i 8. Krzesanica. 5. Hala Gąsienicowa. 6. Hala Kondratowa. 7. Małołączniak

I na koniec piękny tekst z pustelni św. Brata Alberta, tak ku pokrzepienie serc.



16 komentarzy:

  1. Góry moje góry ... choć ze względu na ilość pseudoturystów wolę Beskidy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W rym roku zakochałam się w górach!

    OdpowiedzUsuń
  3. W Tatrach byłam tylko raz, za dzieciaka i trochę żałuję. Chętnie wybrałabym się ponownie. Pięknie tam jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ślicznie :) Ach miłość od razu rozkwita!

    OdpowiedzUsuń
  5. Góry latem są piękne. Widzę, że mimo złej pogody swoje zwiedziłaś ;) No i super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny i mądry tekst, muszę się też wybrać znowu w góry. Ale to już pewnie w następnym roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Góry są piękne ! :) wprawdzie moja kondycja nie jest fantastyczna i pewnie swoje przecierpie, ale też się we wrześniu wybieram w te rejony ! :)
    Zdjęcia fantastyczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego wypoczynku życzę! :)

      Usuń
    2. Dziękuję ! :) chociaż jeszcze miesiąc oczekiwania przedemną :D

      Usuń
    3. Może pogoda już nieco bardziej się ustabilizuje i może załapiesz się za złotą polską jesień :)

      Usuń
  8. Ach, aż mi się cieplej na sercu zrobiło ;) Znajome miejsca ! ;) A chodzenie w chmurach faktycznie jest ciekawym doświadczeniem.
    Gdzie mieszkaliście jeśli mogę spytać?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę wakacji w górach. Sama w tym roku nie miałam możliwości się tam wybrać, ale może w przyszłym roku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się udało, najlepsze wakacje ever ;)

      Usuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *