niedziela, 7 września 2014

Libster blog award - czyli kilka faktów o mnie ;)

Zostałam nominowana przez Karoline do zabawy, którą wszyscy dobrze znamy :)  Dałaś mi kobieto nie lada wyzwanie, ale dałam radę! ;) Jesteście ciekawi o co zapytała mnie Karolina i jak odpowiedziałam? Zapraszam :)


Dla jasności przypomnę zasady ;)
Moim zadaniem jest:
1. Odpowiedzieć na 11 pytań osoby, która mnie wyróżniła.
2. Wyróżnić kolejne 11 bloggerów i poinformować ich o wyróżnieniu. 
3. Zadać im kolejne 11 pytań.


1. Wiara, nadzieja czy miłość? Dlaczego wybrałaś/eś właśnie tą opcję?
Wiara, zdecydowanie. Jeśli nie wierzę w siebie, to jak może mi coś się udać? Jeśli nie wierzę w miłość, to jak mogę kogoś kochać? To powinno mówić samo za siebie :)

2. Jaki jest twój ulubiony program/serial/... telewizyjny?
Jest ich duużo... pisałam o tym TUTAJ. Najbardziej po wakacyjnej przerwie wyczekuję "Przyjaciółek", być może dlatego, że jeszcze nie widziałam nowego odcinka ;)

3. Adopcja dziecka. Tak czy nie? Dlaczego?
Tak. Jest tyle dzieci samotnych, skrzywdzonych przez los i biologicznych rodziców. Nie widzę przeszkód, by ktoś miał je zaadoptować, pod warunkiem, że naprawdę CHCE, dojrzał do roli bycia rodzicem i ma warunki, by stworzyć im prawdziwy dom. Jeśli para nie jest w stanie spełnić tylko jednego warunku niech od razu sobie daruje i nie adoptuje. Do roli rodzica trzeba dorosnąć psychicznie, fizycznie, mentalnie i... finansowo.

4. Jaka jest znana lub mniej znana, sławna lub mnie sławna osoba, która Cię inspiruje?
Cesar Millan, pisałam o nim TUTAJ. Nie tylko podziwiam to, w jaki sposób oddziałuje na psy, ale przede wszystkim za wewnętrzny spokój, poukładany świat, pewność siebie i zdrowy tryb życia. Do wszystkiego doszedł sam, zaczynał zupełnie od zera. Dzięki swojej osobowości jest dziś wielkim człowiekiem. Uczyć się od takiego mistrza i stać się kimś takim jak on, to spełnienie marzeń. Jest jeszcze kilka wielkich osób. Szkoda, że pytanie dotyczy tylko jednej.

5. Czy sława niszczy ludzi?
Wszystko zależy od osobowości. Mamy wielu ludzi, którzy nie unieśli "ciężaru" sławy, przetrwonili całe majątki, popadli w uzależnienia, niektórych dziś już z nami nie ma. Tak samo wiele jest osób, które dzięki sławie wyszli na prostą i dziś nie tylko są bogatsi, ale i silniejsi. Albo po prostu sława była dla nich tylko jakimś etapem w życiu i nie wpłynęła na nich negatywnie.



6. Jak spędziłabyś/spędziłbyś swój ostatni dzień w życiu, wiedząc że on nastąpi konkretnego dnia?
Byłabym gdzieś w Tatrach z Ukochanym i napawała się widokiem przyrody, gór. Odważyłabym się wejść wszędzie tam, gdzie wcześniej nie dała rady.

7. Ulubiony cytat?
 "Biednym może być każdy, bycia bogatym trzeba się nauczyć"

8. Jakie są Twoje trzy najważniejsze zasady, których się trzymasz?
   1. Porażka to znak, że coś nie działa i trzeba to zmienić. Nie oznacza, że trzeba od razu rezygnować.
   2. Najważniejsze to mieć plan działania i wiedzieć dokąd się zmierza.
   3. W każdej sytuacji trzeba dostrzec coś pozytywnego, a nawet w najbardziej patowym momencie znajdzie się jedna mała sprawa, która ucieszy.

9. Morze czy Góry?
Góry, góry, góry!  Dlaczego? Więcej informacji TUTAJ

10. Jakie są Twoje plany na najbliższe pięć lat?
Tak oficjalnie mam je zdradzić? Może innym razem ;)

11. Ulubiony sklep
Pierwsze co przyszło mi do głowy to sh! Nie lubię chodzić na zakupy, a jeśli muszę to idę szybko i w konkretnym celu.W sh jest trochę inaczej, bo wchodząc najczęściej wiem jakiego materiału szukam i czas skraca się do minimum, a radość z kolejnej rzeczy za złotówkę lub dwie gasi moją niechęć do zakupów.

Lubię tego typu zabawę :)
Było 11 odpowiedzi, teraz ja podam 11 nominowanych przeze mnie blogów + 11 pytań ode mnie :) Pamiętajcie, że mnie już nie możecie nominować.



1. Twój ulubiony zwierzak domowy to...
2. Jak lubisz spędzać wakacje - aktywnie czy biernie? Dlaczego?
3. W czym uważasz, że jesteś dobra? Dlaczego tak sądzisz?
4. Jaki był powód, dla którego założyłaś bloga?
5. Twoje ulubione miejsce/miasto/wieś w Polsce to... Dlaczego?
6. Co chciałabyś w sobie zmienić?
7. Książka, o której nie możesz zapomnieć to...
8. Jesteś optymistką czy pesymistką? Dlaczego tak sądzisz?
9. Jakich ludzi podziwiasz i dlaczego (za wygląd/charakter itd.)?
10. Czy jesteś osobą wierzącą?
11. Z kim najbardziej lubisz spędzać wolny czas?

Zachęcam Was do udziału w zabawie ;)

21 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację :-) Na pytania odpowiem na pewno, nie od razu jednak, bo mam pewne plany na najbliższy tydzień, ale dokładnie 17 września - jak w szwajcarskim zegarku ;-) W tym roku oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji :). Ciekawe pytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odpowiedzi ;)! Przemyślane!
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o Ty :)))
    no to teraz muszę się sprężyć :))
    dzięki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyslałam,że odpowiem Ci tutaj,bo nigdy nie bawię się w takie zabawy blogowe,to zrobię dla Ciebie wyjatek :
      1.Ulubiony zwierzak-to mój Lucuś,kot
      2.Wakacje lubię spędzać i aktywnie i np tylko bycząc się w domu
      3.Jestem dobra...chyba we wszystkim po trochu,ale niestety w niczym ponad przeciętność :(
      4.Załozyłam bloga,pierwszego szafiarskiego,bo miałam dużo ciuchów z sh i chciałam je pokazac,jak za marne grosze można się ubrać.A tego rodzinnego bloga-żeby zapisywac nasze zycie
      5.W Polsce mam wiele ulubionych miejsc-Zakopane,Świnoujście,Warszawa i mój ogródek
      6.Chciałabym coś w sobie zmienić,co nie jest zalezne ode mnie,ale nie mogę powiedziec co..pewna beznadziejna przypadłośc ,ale już chyba nic się nie da zrobić
      7.Lubię książki,ale nie mam takiej o której nie mogę zapomnieć.Teraz czytam ksiązkę,która dostałam od córci na urodziny.Nie lubię komuś pozyczać książek i od kogoś też.Lubię mieć swoje na półce.
      8.Jestem optymistką ofkors,nie cierpię pesymistów i uciekam z ich towarzystwa,dosłownie
      9.Podziwiam ludzi silnych charakterem np Janda,Obama,Religa,Tusk,Wellman itp ,itd.Nie cierpię pozorantów
      10.Nie jestem osobą wierząca,to dla mnie największe zło świata
      11.Z wszystkimi po trochu,dla każdego towarzysza drogi zawsze jest inny czas
      Dzięki kochana !!!!

      Usuń
    2. Super dzięki za odpowiedzi :D nawet nie wiedziałam, że byłaś szafiarką :)

      Usuń
  5. Oj jak dawno już nie pojawiały się na blogach (albo ja nie trafiałam :P) nominacje do tych pytań :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji ;) Odpowiedzi bardzo przemyślane i na większość myślę, że odpowiedziałabym podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie podjęcie tematu, już odpowiedź na 1 pytanie bardzo mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację, brałam już kiedyś udział, ale chętnie odpowiem na kolejne pytania :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także czekam na 'Przyjaciółki'. Jestem ciekawa czy przepowiednia wróżki się sprawdzi, mam nadzieję, że nie i serial nie zamieni się, podobnie jak 'Lekarze', w mega smutasa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj oby się nie zmienił. Taka nutka humoru w "Przyjaciółkach" działała zbawiennie na cały zły los bohaterek.
      A faktycznie "Lekarze" stały się serialem okrutnie smutnym i niemal żałobnym. Może w końcu coś się w scenariuszu odmieni ;)

      Usuń
  10. Też czekam na Przyjaciółki i jeszcze na Top Chef :-) bardzo lubię :-) A cytat o biednym i bogatym bardzo mi się podoba :-) Wolę morze, ale może dlatego, że mam bliżej ;-) A na zakupy też nie przepadam chodzić! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjaciółki to jedyny polski serial, który da się oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. W 8 punkcie, drugi cytat jest moim credo życiowym ;).SH są najlepsze do zakupów i są takie radosne (po tym jak pokonasz konkurencję łokciami ;D) bo nie wiesz na co trafisz.

    OdpowiedzUsuń
  13. plany na najbliższe pięć lat ... sama przed sobą obawiam się przyznać ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba je mieć :) ale wolę nie mówić o nich jakoś publicznie :D

      Usuń
  14. dziękuje bardzo za nominację, oczywiście odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję bardzo za nominację. Na pewno odpowiem na Twoje pytania. ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona i matka. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Tagi

022semilac (1) 114semilac (1) 183 metry stachu (1) acerola (1) addidas (1) aerozol do gardła (1) Afryka (1) Ameryka Południowa (1) Ameryka Północna (1) ankieta (2) antyperspirant w kluce (1) asymetryczne szorty (1) azja (1) badanie (1) balsam do ciała (2) balsam do ust (1) Bałtyk (1) beta glukan z owsa (1) biedronka (1) bieganie (1) bioliq (1) bionigree (1) bioton (1) biustonosz do karmienia (3) bloker (1) blond (2) ból gardła (2) ból karku (1) ból pleców (1) brak objawów ciąży (1) bransloletka (4) bransoletka z zamka błyskawicznego (1) bransoletka z zawleczek (1) braun (1) brokatowy lakier (3) Bukowy Las (1) Burda Publishing Polska (1) care&go (1) cera problemowa (2) ciało (31) ciąża (7) ciąża latem (1) cienie do powiek (1) cisza pod sercem (1) copywriter (1) copywriting (1) Czarny Staw Gąsienicowy (1) Czarny Staw pod Rysami (1) czas wolny (1) czasopisma (1) Czerwone Wierchy (1) cztery pory roku (1) czyszczenie (1) czyszczenie zębów (1) czytnik ebook (1) depilacja (1) depilacja woskiem (1) dezodorant (1) dieta bez pszenicy (1) DIY (56) długie rękawiczki (3) Dolina Kościeliska (1) Dolina Pięciu Stawów Polskich. (1) dom (4) domowe ombre (1) dowartościowywanie (1) dylematy (1) edukacja (1) efektima (4) efektywny czas dnia (2) essence (2) etui filcowe (1) etui na aparat (1) etui na inkbook (1) etui na tablet (1) etui na telefon (1) etui z filcu (1) Europa (1) everest (1) eyeliner (1) farbowanie włosów (4) felieton (89) feminizm (1) finuu (1) fit (1) FM Group (27) forum dla przyszłych mam (1) garnier (2) gdzie nosić obrączkę (1) GEHWOL med (1) Giewont (1) gorvita (9) handmade (3) head&shoulders (1) horoskopy (1) horror (1) Inkbook (1) isana (1) iwostin (1) jak działa psychika psa (1) jak pokonać bezsenność (1) jak przedłużyć (1) jak przerobić (31) jak przestać być śpiochem (1) jak ruszyć z miejsca (1) jak skrócić (1) jak skrócić spodnie (1) jak stać się pewnym siebie (1) jak uszyć (13) jak uszyć legowisko (1) jak wychować psa (1) jak zacerować spodnie (1) jak zaszyć dziure w spodniach (1) jak zaszyć dziurę w jeansach" (1) jak zdać egzamin (1) jak zmniejszyć biustonosz (1) jak zrobić legowisko dla psa (1) jedzenie (2) Jelenia Góra (1) joanna (1) jogurt naturalny z dodatkami (1) Kalatówki (1) Karb (1) Karkonosze (3) Kasprowy Wierch (1) kąpiel (1) keczup (1) kierunek studiów (2) kobieta która... (7) kokardka na włosy (1) kolczyki (1) kołnierzyk bebe (1) komin (2) komin ze swetra (3) Kondracka Przełęcz (1) Kopa Kondracka (2) korektor rozświetlający (1) koronkowa wstawka (2) korpo biurwa (1) kosmetyki (1) kosmetyki do ciała (1) koszula damska (5) Kościelec (1) KPN (1) kredka do oczu (2) krem CC (1) krem do rąk (2) krem do stóp (2) krem do twarzy (3) krem pod oczy (2) krem przeciw blizom (1) krewniacy (1) książki (1) kuchnia (2) kulturalnie (1) kupujący (1) L'OREAL PARIS ELSEVE (1) lakier do paznokci (7) lakier do włosów (1) lampiony (1) legowisko dla psa (1) libster blog award (2) lifestyle (1) list do samej siebie (1) loreal (1) łagodzenie opuchnięć (1) łączenie kolorów hybryd (1) łupież (1) mahoń (1) malowanie paznokci (7) mała liczba gości na weselu (1) małe wesele (1) Małołączniak (1) Mały Kościelec (1) małżeństwo (1) manicure hybrydowy (5) marion (4) maseczka do stóp (1) maseczka do twarzy (3) maska do rąk (1) masło do ciała (1) masło fińskie (1) maść na bóle krzyżowe (1) maść na zakwasy (1) maść niedźwiedzi ząb (1) maść propolisowa (1) matowa pomadka (1) matowy lakier (1) maybelline (1) męska koszula (1) męska koszulka (1) męski sweter (1) mgiełka matująca (1) miasto 44 (1) mikroelemanty (1) million dollar lips (1) miłość od pierwszego wejrzenia (1) miodowy blond (1) miravena cosmetics (1) mleczko do demakijażu (1) moda ciążowa (2) Morskie Oko (1) motywacja (1) na której dłoni nosić obrączkę (1) na którym palcu nosić obrączkę (1) naturalny złoty blond (1) nawilżanie stóp (1) neutorgena (1) niebieski french manicure (1) niedoskonałości skórne (2) niepełni (1) no-scar (1) noscar (1) nowe mieszkanie (1) obrączka (1) oceania aromatic (1) odkurzanie (1) odkurzanie dla leniwych (1) odżywka do włosów (4) olejek (1) olx (1) ombre (3) opalizujący blond (1) opowiadanie (7) oral-b (1) Orla Perć (1) osuszacz do lakieru (1) pakowanie (1) palette (1) pantene (1) pastylki do ssania na gardło (1) paznokcie (21) pedi-spa (1) peeling do ciała (3) perfecta (1) perfumy (1) pewność siebie (2) philips (1) piąta pora roku (1) pielęgnacja paznokci (3) pielęgnacja twarzy (1) pierwszy raz (1) pierwszy trymestr (1) planowana ciąża (1) planowanie (1) platforma wiertnicza (1) płyn do higieny intymnej (1) płyn micelarny (2) płytka do zdobienia paznokci (2) pneumovit sept (1) podgrzewacz do wosku (1) podrażnione gardło (1) podróże (15) podszywanie prześwitującego materiału (2) podświadomość (1) pomadka (2) poradniki (1) poród (1) poszewka na jaśka (2) poszewki bez guzików (1) poszewki na poduszki (1) pośrednicy nieruchomości (1) powerpro aqua (1) pozytywnie (1) pozytywny egoista (1) praca (2) praca w korpo (1) prayforparis (1) projekt denko (1) przedłużanie (1) przełęcz ocalonych (1) Przełęcz pod Kopą Kondracką (2) przemoc (1) przepis (2) przepowiadanie przyszłości (1) przeróbka (20) przeróbka spódnicy (1) przeróbki (2) przesuszone dłonie (1) przyjaźń (3) przyjaźń damska (1) przyjaźń damsko męska (1) psychologia (16) puder CC (1) pumice (1) pupa (1) pytania (1) recenzja (2) recenzja filmu (24) recenzja kosmetyczna (2) recenzja książki (15) recenzje kosmetyków do ciała (1) recykling (30) relacje (1) relacje partnerskie (3) revitol plus med (1) rękawiczki bez palcowe (2) rogowacenie skóry (3) rozdanie (2) rozjaśniacz w sprayu (1) rozjaśnianie (1) rozmyślenia (1) sakwa na biodra (1) Scholl (1) schwarzkopf (1) secondhand (8) sekret (1) semi hard white (1) semilac (9) seriale (1) serum do cery naczynkowej (1) serum do skóry głowy (1) skóra sucha (3) skóra szorstka (3) skóra tłusta (2) skóra wrażliwa (3) skromna sukienka ślubna (1) Smerczyński Staw (1) Smocza Jama (1) sny (1) sok (1) sok pomarańczowy (1) spinka do włosów (1) spodnie ciążowe (2) spodnie z dziurami (1) spodnie z koronką (1) spotkanie bloggerek (1) spódnica (1) spódnica maxi (2) spódniczka z paskiem (1) spray do gardła (1) sprzątanie (1) sprzątanie dla leniwych (1) stanik do karmienia (3) stopy (2) streetcom (1) suche gardło (2) suche usta (3) suchy szampon do włosów (2) sweter (2) syoss (1) sypialnia (1) szampon (2) szampon koloryzujący (2) szczoteczka elektryczna (1) szkoła rodzenia (1) Szpiglasowa Przełęcz (1) Szrenica (1) szycie (17) ślub (5) ślub na głowie (1) Śnieżka (1) świeca zapachowa (1) świece (1) świecznik ze słoika (1) święta (1) tarka do stóp (1) Tatry (11) Tatry Wysokie (2) telewizja (1) top 5 (1) torebka (1) torebka na biodra (1) torebka nerka (1) TT hair (1) tunika (3) tusz do rzęs (2) tutorial (30) twarz (30) typy kupujących (1) urządzanie mieszkania (1) usta (1) utrata przyjaciela (1) uzależnienie od snu (1) venita (1) versatile blogger avard (1) vianek (1) vichy (1) walentynki (1) wax (1) wesele (1) wibo (1) wielkanoc (1) większa objętość (1) witamina C (1) witaminy (2) witkiewicz (1) włosy (20) włosy wpadające (2) włosy zniszczone (3) Wodospad Kamieńczyka (1) wpadka (1) Wrota Chałubińskiego (1) wróżbici (1) wygładzanie włosów (1) wykroje (1) wyniki (1) wzorki na paznokciach (1) z przymrużeniem oka (1) Zadni Granat (1) zaginięcia (1) zalotka do rzęs (1) Zamek Chojnik (1) zauroczenie (1) zbiór truskawek (1) Zbójeckie Skały (1) zdrowa dieta (1) zdrowie (2) ziaja (3) Zielony Staw (1) złote myśli (1) zmniejszanie żakietu (1) zmywacz do paznokci (1) zniszczone dłonie (1) zott (1) zrób to sam (6) zrób to sama (39) zwężanie spodni (1) żel do higieny intymnej (1) żel do mycia twarzy (2) żel do stóp (1) żel do ust (1) żel mineralny (1) żel na opuchnięcia (1) żel na siniaki (1) żel pod prysznic (2) żona araba (1) żwyioł deepwather horizon (1) życzenia (1)