środa, 29 października 2014

Ankieta bloggowa.

Przegapiłam ważny moment - na początku tego miesiąca mój blog obchodził rok. Jeszcze we wrześniu o tym istotnym fakcie pamiętałam, później... zbyt wiele spraw przytłoczyło moje myśli i stało się. Jednakże chciałabym po tym roku lepiej Was poznać. Jakie macie oczekiwania, kim jesteście oraz co zrobić, by czytanie mojego bloga stało się dla Was samą przyjemnością. W ankiecie starałam się unikać pytań otwartych (wiem, jak bardzo są nielubiane przez respondentów), zatem i czas wypełniania powinien się skrócić do minimum. Będę niezmiernie wdzięczna, za każdą sugestię, poświęcony czas i wypełnioną ankietę. Nie ukrywam, że niesamowicie ważna dla mnie jest, Wasza szczerość.


Proszę i zapraszam :)


14 komentarzy:

  1. Gratuluje pierwszych urodzin bloga i życzę dużo kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, że chcesz poznać opinie czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ankieta wypełniona! Mam nadzieję, że tym pomogłem i życzę Twojemu blogowi kolejnych długich lat :D!

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 lat! Ode mnie ankieta też już poszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zycze sukcesow w dalszym blogowaniu :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie życzę kolejnego blogowego roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dalszych sukcesów życzę i weny, bo posty są b. interesujące:)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *