sobota, 18 października 2014

Versatile Blogger Avard czyli 7 faktów o mnie :)

Jestem przerażona, jak ten czas pędzi! Cały czas miałam w pamięci, że Zdeterminowana Ana nominowała mnie do tytułowej zabawy bloggowej. Ale nie sądziłam, że od tamtej chwili minął już miesiąc! A zatem do dzieła!

Zasady zabawy:
- nominować 15 blogów do wyróżnienia,
- poinformować wybranych przez siebie bloggerów o wyróżnieniu,
- wyłonić o sobie 7 faktów,
- podziękować Bloggerowi, który Cię nominował u niego na blogu,
- zawiesić nagrodę na swoim blogu.



1. Nie znoszę, gdy ktoś się spóźnia.
Potrafię rozliczyć spóźnialskich z każdej minuty, a nawet sekundy! A co najważniejsze sama nie lubię się spóźniać i tego nie robię. Jeżeli jednak dojdzie do spóźnienia nie bezpośrednio z mojej winy (np. autobus, którym jechałam się spóźnił) jestem cholernie wściekła, rozdrażniona i przede wszystkim czuję się winna wobec osoby, która na mnie czeka.

2. Raz jestem bałaganiarą, a raz pedanciarą.
I tak naprzemiennie w kółko. Wierzcie lub nie, ale nie panuję nad tym. Jednego dnia bałagan mi przeszkadza i mam taką werwę do sprzątania, że wszystko lśni. A innego dnia bałagan nie robi na mnie wrażenia, a wręcz nawet pomagam mu się rozmnażać... Koniec końców, chyba da się ze mną mimo tej przypadłości żyć.


3. Boję się pająków, os, pszczół, szerszeni i dużych psów!
Niezależnie czy to zwykły domowy pająk, czy włochaty potwór z zębami, czy też latający duży owad, albo ogromny pies. Na widok takiego stworzenia ogarnia mnie straszny lęk, moje ciało przez pierwszych kilka chwil sparaliżowane, a później albo uciekam przed takim stworzeniem (jeśli mam dokąd), albo próbuję się go pozbyć... Obie sytuacje są dla mnie równie traumatyczne. Niech pająki i te wszystkie bzyczące owady sobie żyją, ale z dala ode mnie. A co do dużych psów - niestety, gdy byłam dzieckiem zostałam pogryziona przez dużego psa. To wydarzenie wywarło na moje życie ogromny wpływ. Walczę z tym lękiem od parunastu lat, a niestety wiem, że psy wyczuwają lęk i nie odczytują to jako pozytywne wibracje, ani nie okazują mi współczucia. Jest wręcz przeciwnie.

4. Kocham wszystkie zwierzęta.
Poza pająkami i owadami (patrz punkt wyżej). Ponad wszystko kocham psy, koty, myszki, żabki i ropuchy, ptaszki, ślimaczki, żuczki, glizdy, kury, koguty, konie, jeże, szynszyle, krowy, barany, byki, żyrafy, słonie, świnie, indyki, osły, ufff... mam wymieniać dalej? Czasami zdarza się, że zwierzę stawiam ponad człowieka. Nie znoszę, gdy ktoś krzywdzi zwierzęta. Wiem, że na pewno nie mogłabym pracować w schronisku, bo zniszczyłoby mnie to psychicznie. Biłabym się z myślami, bo chciałabym każdego zwierzaka przygarnąć, a oczywiste jest to, że nie mogłabym tego zrobić. Za bardzo przywiązuję się emocjonalnie do zwierząt i przejmuję się ich losem.


5. Nie lubię świąt (tych kościelnych).
No dobra, może lubię je ze względu na czas wolny i czas spędzony z najbliższymi i to wszystko. Nie znoszę szykowania jedzenia (jak dla stu gości), kupowania co popadnie (bo idą święta), ustrajania domu i choinki (przejadło mi się to), sztucznych uśmiechów przy stole. Te wszystkie "cechy" niestety nieco gaszą radość z tych świąt, pozostaje często frustracja. Pomijam wartości religijne, bo dla mnie nie mają żadnego znaczenia. Gdy będę miała swoją rodzinę święta będziemy spędzać zupełnie inaczej. Będzie to czas odpoczynku, wspólnych chwil, może i nawet podróży, ale na pewno nie będzie stania przez tydzień przy garnkach i maratonu w stylu : kuchnia, stół, tv.

6. Jestem okropnie oszczędna.
Każdą złotówkę obejrzę pięć razy, nim ją wydam. W sklepach zawsze szukam najtańszych produktów (pod warunkiem, że jakość mi odpowiada). Nie znoszę marnotrawienia pieniędzy, kupowania ubrań za kilka stówek, czy obiadu za 100 zł. Oczywiście wyznaję zasadę, że za niską cenę nie zawsze można kupić coś dobrego i czasem naprawdę warto jest wydać zdecydowanie więcej pieniędzy, by mieć daną rzecz na dłużej (co z perspektywy czasu znacznie bardziej się opłaci). Sprawa zmienia się gdy jestem na wakacjach i dysponuję budżetem wakacyjnym - wtedy pamiętam tylko, by nie przekroczyć limitu. Reszta - już nie ma, aż takiego znaczenia. Czy to sknerowatość? Ja sobie to tłumaczę, jako rozsądek ;) Skąd się u mnie to wzięło? Nie wiem, mam tak od najmłodszych lat.


7. Jestem zosiasamosia!
Nie lubię, gdy ktoś coś robi za mnie - no chyba, że jestem chora, albo nie chce mi się danej rzeczy robić. Nie znoszę, gdy ktoś sprząta mój pokój, układa moje rzeczy, albo mnie pakuje - to już jest kwestia bezwzględna. Obawiam się, że nawet gdybym nie mogła i tak za wszelką cenę chciałabym to zrobić sama. Nie twierdzę, że wszystko robię najlepiej. Jednakże, nie wyobrażam sobie żeby mieć sprzątaczkę w domu, czy jakąkolwiek służbę!

Chyba się zapędziłam i w tych 7 podpunktach jest znacznie więcej informacji o mnie.  Mogłabym jeszcze pisać - czyżbym aż tak dobrze siebie znała? A może to takie egocentryczne... nie ważne, każdy ma coś w sobie z egoisty :D

Teraz pora na nominowanie blogów:
15. Każdy kto ma na to ochotę!

Zapraszam do zabawy! :)

Zdjęcia pochodzi ze strony http://tapety.joe.pl

17 komentarzy:

  1. Już kiedyś robiłam ten tag :D Podsyłam link http://malenkabloguje.blogspot.com/2013/08/nominacja-do-versatile-blogger.html :) Uwaga już lubię lody czekoladowe :D
    Co do świąt to również jakoś mi się przejadło to wszystko, okej lubię lampki choinkowe, fajny nastrój robią, ale poza tym to jakoś bez rewelacji :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo wchodzę do Ciebie a tu nominacja. :) Dawno się nie bawiłam w żadne tego typu rzeczy więc nawet dobrze się złożyło.

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 i 5 mam dokładnie to samo :D.
    Dziękuję za nominację :) postaram się niedługo podjąć napisania czegoś o sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapomniałam co napisałam. W każdym razie miało być 3 i 4 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zostałam nominowana i kompletnie o ty zapomniałam :D Mnie raczej cechowała niezwykła rozrzutność, ale już pół roku oszczędzam i bardziej podoba mi się taki tryb życia :) Bluzka czy inna pierdoła to tylko chwilowa radość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Troszkę się o Tobie mogłyśmy dowiedzieć dzięki temu tagowi. Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooooo! To już miesiąc? Czas strasznie szybko leci. :D
    Dzięki za udział w zabawie! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Za wyjątkiem punktu drugiego, wszystko jak u mnie :-) A święta kościelne zasługują na kilka słów - zauważyłam, że większość ludzi robi to wszystko na zasadzie "bo tak trzeba, bo tak mama robiła", nie zastanawiając się nad własnymi potrzebami, uczuciami. Ja najchętniej chociaż raz spędziłabym święta wyjazdowe, z dala od tego całego chaosu, przez niektórych nazywanego rodzinną atmosferą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Takie święta są trochę na pokaz, a przecież nie o to w tym chodzi...

      Usuń
  9. To widzę, że jesteśmy bardzo podobne do siebie :-) Też jestem zosia-samosia, wszystko lubię robić sama, do tego stopnia, że nie przepadałam współpracować z innym np. gdy miałam robić jakiś plakat na lekcję, itp ;-) Nawet w domu nie lubię, jak ktoś mi w czymś pomaga i nawet nie chodzi o to, że ja to zrobię lepiej, ale po swojemu i już ;-) Zwierzęta też kocham ponad wszystko i wyznaje znane motto, że "Im bardziej poznaje ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta". Co do owadów - to u mnie szkoda gadać, mam fobię zwłaszcza do latających owadów, nawet biedronek i motyki nie znoszę. I o ironio, mimo że mam psa, to boję się innych psów! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie, długo uczyłam się pracować w grupie. I w sumie cały czas się tego uczę. Najgorzej jest wtedy, gdy bardzo mi zależy. Wtedy całość mogę zrobić sama, byleby tylko wyszło tak, jak ja chcę :)
      Nie lubisz biedronek i motylków? Są cudowne! :P

      Usuń
  10. Też nie znoszę się spóźniać i ludzi, którzy się spóźniają-uznaję to za brak szacunku dla innych i ich czasu. Sama wolę być 10 min. przed czasem niż 2 min.po:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pająki to coś strasznego, w ogóle owady mnie zazwyczaj przerażają. Staram się nie spóźniać, kiedyś mi się zdarzało, do szkoły głównie, ale teraz muszę najpierw iść na autobus i nie mogę pozwolić sobie na spóźnienia. :) Idzie mi coraz lepiej, jak sądzę i mam nadzieję.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. (Porcelanovvy)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za nominację, postaram się pamiętać o tym i napisać post :) Też nie lubię się spóźniać i kocham zwierzaki. Już samo oglądanie zdjęć ze schroniska i widok ich smutnych oczek powoduje łzy. Nie mówiąc już o stracie własnego pupila :(

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Tagi

022semilac (1) 114semilac (1) 183 metry stachu (1) acerola (1) addidas (1) aerozol do gardła (1) Afryka (1) Ameryka Południowa (1) Ameryka Północna (1) ankieta (2) antyperspirant w kluce (1) asymetryczne szorty (1) azja (1) badanie (1) balsam do ciała (2) balsam do ust (1) Bałtyk (1) beta glukan z owsa (1) biedronka (1) bieganie (1) bioliq (1) bioton (1) bloker (1) blond (2) ból gardła (2) ból karku (1) ból pleców (1) brak objawów ciąży (1) bransloletka (4) bransoletka z zamka błyskawicznego (1) bransoletka z zawleczek (1) brokatowy lakier (3) Bukowy Las (1) Burda Publishing Polska (1) care&go (1) cera problemowa (2) ciało (29) ciąża (3) cienie do powiek (1) cisza pod sercem (1) Czarny Staw Gąsienicowy (1) Czarny Staw pod Rysami (1) czas wolny (1) czasopisma (1) Czerwone Wierchy (1) cztery pory roku (1) czytnik ebook (1) depilacja (1) depilacja woskiem (1) dezodorant (1) dieta bez pszenicy (1) DIY (51) długie rękawiczki (3) Dolina Kościeliska (1) Dolina Pięciu Stawów Polskich. (1) dom (2) domowe ombre (1) dowartościowywanie (1) edukacja (1) efektima (4) efektywny czas dnia (2) essence (2) etui filcowe (1) etui na aparat (1) etui na inkbook (1) etui na tablet (1) etui na telefon (1) etui z filcu (1) Europa (1) everest (1) eyeliner (1) farbowanie włosów (4) felieton (79) feminizm (1) finuu (1) fit (1) FM Group (27) forum dla przyszłych mam (1) garnier (2) gdzie nosić obrączkę (1) GEHWOL med (1) Giewont (1) gorvita (9) handmade (3) head&shoulders (1) horoskopy (1) horror (1) Inkbook (1) isana (1) iwostin (1) jak działa psychika psa (1) jak pokonać bezsenność (1) jak przedłużyć (1) jak przerobić (27) jak przestać być śpiochem (1) jak ruszyć z miejsca (1) jak skrócić (1) jak skrócić spodnie (1) jak stać się pewnym siebie (1) jak uszyć (13) jak uszyć legowisko (1) jak wychować psa (1) jak zacerować spodnie (1) jak zaszyć dziure w spodniach (1) jak zaszyć dziurę w jeansach" (1) jak zdać egzamin (1) jak zmniejszyć biustonosz (1) jak zrobić legowisko dla psa (1) jedzenie (2) Jelenia Góra (1) joanna (1) jogurt naturalny z dodatkami (1) Kalatówki (1) Karb (1) Karkonosze (3) Kasprowy Wierch (1) keczup (1) kierunek studiów (2) kobieta która... (6) kokardka na włosy (1) kolczyki (1) kołnierzyk bebe (1) komin (2) komin ze swetra (3) Kondracka Przełęcz (1) Kopa Kondracka (2) korektor rozświetlający (1) koronkowa wstawka (2) korpo biurwa (1) kosmetyki do ciała (1) koszula damska (5) Kościelec (1) KPN (1) kredka do oczu (2) krem CC (1) krem do rąk (2) krem do stóp (2) krem do twarzy (3) krem pod oczy (2) krem przeciw blizom (1) krewniacy (1) książki (1) kuchnia (2) kulturalnie (1) kupujący (1) L'OREAL PARIS ELSEVE (1) lakier do paznokci (7) lakier do włosów (1) lampiony (1) legowisko dla psa (1) libster blog award (2) lifestyle (1) list do samej siebie (1) loreal (1) łagodzenie opuchnięć (1) łączenie kolorów hybryd (1) łupież (1) mahoń (1) malowanie paznokci (7) Małołączniak (1) Mały Kościelec (1) małżeństwo (1) manicure hybrydowy (5) marion (4) maseczka do stóp (1) maseczka do twarzy (3) maska do rąk (1) masło do ciała (1) masło fińskie (1) maść na bóle krzyżowe (1) maść na zakwasy (1) maść niedźwiedzi ząb (1) maść propolisowa (1) matowa pomadka (1) matowy lakier (1) maybelline (1) męska koszula (1) męska koszulka (1) męski sweter (1) mgiełka matująca (1) miasto 44 (1) mikroelemanty (1) million dollar lips (1) miłość od pierwszego wejrzenia (1) miodowy blond (1) mleczko do demakijażu (1) Morskie Oko (1) motywacja (1) na której dłoni nosić obrączkę (1) na którym palcu nosić obrączkę (1) naturalny złoty blond (1) nawilżanie stóp (1) neutorgena (1) niebieski french manicure (1) niedoskonałości skórne (2) niepełni (1) no-scar (1) noscar (1) nowe mieszkanie (1) obrączka (1) oceania aromatic (1) odżywka do włosów (4) olejek (1) olx (1) ombre (3) opalizujący blond (1) opowiadanie (5) Orla Perć (1) osuszacz do lakieru (1) pakowanie (1) palette (1) pantene (1) pastylki do ssania na gardło (1) paznokcie (21) pedi-spa (1) peeling do ciała (3) perfecta (1) pewność siebie (2) piąta pora roku (1) pielęgnacja paznokci (3) pielęgnacja twarzy (1) pierwszy raz (1) pierwszy trymestr (1) planowanie (1) platforma wiertnicza (1) płyn do higieny intymnej (1) płyn micelarny (2) płytka do zdobienia paznokci (2) pneumovit sept (1) podgrzewacz do wosku (1) podrażnione gardło (1) podróże (15) podszywanie prześwitującego materiału (2) podświadomość (1) pomadka (2) poradniki (1) poszewka na jaśka (2) poszewki bez guzików (1) poszewki na poduszki (1) pośrednicy nieruchomości (1) pozytywnie (1) pozytywny egoista (1) praca (2) praca w korpo (1) prayforparis (1) projekt denko (1) przedłużanie (1) przełęcz ocalonych (1) Przełęcz pod Kopą Kondracką (2) przemoc (1) przepis (2) przepowiadanie przyszłości (1) przeróbka (18) przeróbka spódnicy (1) przeróbki (1) przesuszone dłonie (1) przyjaźń (3) przyjaźń damska (1) przyjaźń damsko męska (1) psychologia (16) puder CC (1) pumice (1) pupa (1) pytania (1) recenzja filmu (24) recenzja kosmetyczna (2) recenzja książki (14) recenzje kosmetyków do ciała (1) recykling (30) relacje (1) relacje partnerskie (3) rękawiczki bez palcowe (2) rogowacenie skóry (3) rozdanie (2) rozjaśniacz w sprayu (1) rozjaśnianie (1) rozmyślenia (1) sakwa na biodra (1) Scholl (1) schwarzkopf (1) secondhand (8) sekret (1) semi hard white (1) semilac (9) seriale (1) skóra sucha (3) skóra szorstka (3) skóra tłusta (2) skóra wrażliwa (3) skromna sukienka ślubna (1) Smerczyński Staw (1) Smocza Jama (1) sny (1) sok (1) sok pomarańczowy (1) spinka do włosów (1) spodnie z dziurami (1) spodnie z koronką (1) spotkanie bloggerek (1) spódnica (1) spódnica maxi (2) spódniczka z paskiem (1) spray do gardła (1) stopy (2) streetcom (1) suche gardło (2) suche usta (3) suchy szampon do włosów (2) sweter (2) syoss (1) sypialnia (1) szampon (2) szampon koloryzujący (2) Szpiglasowa Przełęcz (1) Szrenica (1) szycie (16) ślub (3) ślub na głowie (1) Śnieżka (1) świeca zapachowa (1) świece (1) świecznik ze słoika (1) święta (1) tarka do stóp (1) Tatry (11) Tatry Wysokie (2) telewizja (1) top 5 (1) torebka (1) torebka na biodra (1) torebka nerka (1) TT hair (1) tunika (3) tusz do rzęs (2) tutorial (25) twarz (29) typy kupujących (1) urządzanie mieszkania (1) usta (1) utrata przyjaciela (1) uzależnienie od snu (1) venita (1) versatile blogger avard (1) vichy (1) walentynki (1) wax (1) wibo (1) wielkanoc (1) większa objętość (1) witamina C (1) witaminy (2) włosy (19) włosy wpadające (2) włosy zniszczone (3) Wodospad Kamieńczyka (1) Wrota Chałubińskiego (1) wróżbici (1) wygładzanie włosów (1) wykroje (1) wyniki (1) wzorki na paznokciach (1) z przymrużeniem oka (1) Zadni Granat (1) zaginięcia (1) zalotka do rzęs (1) Zamek Chojnik (1) zauroczenie (1) zbiór truskawek (1) Zbójeckie Skały (1) zdrowa dieta (1) zdrowie (2) ziaja (3) Zielony Staw (1) złote myśli (1) zmniejszanie żakietu (1) zmywacz do paznokci (1) zniszczone dłonie (1) zott (1) zrób to sam (1) zrób to sama (36) zwężanie spodni (1) żel do mycia twarzy (2) żel do stóp (1) żel do ust (1) żel mineralny (1) żel na opuchnięcia (1) żel na siniaki (1) żel pod prysznic (2) żwyioł deepwather horizon (1) życzenia (1)