poniedziałek, 27 października 2014

Walk of shame, czyli blogowa recenzja komedii na dobry początek tygodnia.

Już od dawna miałam ochotę, by obejrzeć dobrą komedię, o które ostatnio naprawdę ciężko. Czy główna bohaterka Meghan, podołała moim wymaganiom? Przekonajcie się sami :)


Meghan poznajemy w momencie, gdy jest o krok przed spełnieniem jej największego marzenia. Ma szansę zostać prezenterką wiadomości! Jednak wszystko zaczyna się komplikować, gdy na kilka godzin przed kluczową rozmową, znajduje się w totalnie obcym miejscu w L.A. bez samochodu, dokumentów, telefonu i pieniędzy. Ma za to kluczyk do auta i... żółtą, niczym świecąca się żarówka sukienkę.

Nie muszę chyba pisać, jak patowa jest sytuacja bohaterki. Po dość mocno zakrapianej imprezie, nie wie gdzie jest. Nie dość, że sama czuje się zagubiona, to przez cały czas pakuje się w kolejne tarapaty.

Generalnie, aby komedia była dobra, musi trafić w poczucie humoru widza. U mnie to był strzał w dziesiątkę! Aż ciśnie mi się na palce skaczące po klawiaturze, by napisać, że śmiałam się niemal przez cały czas trwania filmu. Niektóre sytuacje były naprawdę głupie, ale nie żenujące. Co sprawiło, że było przezabawnie i ze smakiem.

Z każdą kolejną chwilą wydawać by się mogło, że sytuacja głównej bohaterki jest coraz bardziej patowa. Nic bardziej mylnego! Ale im gorzej, tym śmieszniej. Im bardziej zawiły wątek, tym akcja staje się coraz bardziej wciągająca.

Zdaję sobie sprawę, że nie każdemu przypadnie do gusty tego rodzaju humor. Nie każdego będą śmieszyć sytuacje z dilerami, mafią, policją, biedakami, mnichami czy generalnie lekkomyślność bohaterki na i po imprezie.

Podsumowując dobra komedia, jeśli ktoś chciałby się odstresować i pośmiać. Już nie zdradzę Wam nic więcej. Obejrzyjcie sami i sami oceńcie, jeśli tego nadal nie zrobiliście! :)

Zdjęcie pochodzi ze strony www.filmweb.pl

10 komentarzy:

  1. hmm słyszałam o nim, ale nie zainteresował mnie wcześniej na tyle żeby zobaczyć, może jednak po Twoim wpisie warto się skusić? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie muszę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie obejrzę, bo póki nie spróbuję, nie dowiem się czy trafi w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam, ale przydałaby mi się jakaś dobra komedia. już wiem co jutro obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się tak spodobała ta żarówiasta sukienka, że aż film obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością zobaczę może nawet jeszcze dziś wieczorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Nie słyszałam o tym. Ale Twój wpis mnie tak zachęcił, że muszę jak najszybciej to złapać w swoje ręce. Ogólnie masz bardzoo ładnyy blog <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chcę mieć czas na obejrzenie filmu, wreszcie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym obejrzała ten film jak znajdę dłuższą wolną chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie filmy, dlatego chętnie obejrzę tę komedię :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *