wtorek, 2 grudnia 2014

Nie ogarniam!

Mieliście już tak, że przytłoczyło Was nagle tysiące różnych obowiązków? I to tak bardzo, że przestaliście mieć czas na wszystko to, co do tej pory kochaliście robić? Dezorientacja, zagubienie i próba przystosowania się do nowych obowiązków. To wszystko mnie przytłoczyło. Dlatego właśnie mnie tutaj nie ma. Wypadłam z rytmu bloggowania (a przecież tak to lubię!), przestałam szyć (a przecież jeszcze nie dawno nie mogłam bez tego żyć!), przestałam czytać (bo już nie mam kiedy!), brakuje mi czasu na oglądanie filmów (ale z częścią seriali jestem na topie!).


Od pewnego czasu mieszkam w innym mieście, studiuję i walczę o tytuł mgr-a, prowadzę dom, pracuję, sprzątam, gotuję... Nie ogarniam. A dlaczego? Bo nie zorganizowałam się tak, jak trzeba. Zamiast ustalić grafik i go się trzymać, ja wybieram co w danej chwili jest najważniejsze, na rzecz innych spraw. A nie zawsze to "najważniejsze", ma największy priorytet.

Chcę, żeby ten post był dla mnie motywacją, abym w końcu wzięła się w garść i powróciła do robienia, tego co naprawdę robić lubię. A raczej, abym wreszcie znalazła na to czas!

Człowiek bez pasji nie żyje, nie mogę jej stracić. Mam tyle pomysłów na nowe przeróbki, a nie mam kiedy projektów zrealizować.
Pomóżcie! Zmotywujcie mnie jeszcze bardziej!

Zdjęcie pochodzi ze strony www.tapeciarnia.pl

7 komentarzy:

  1. Wracaj do nas, bo blogosfera bez Twoich wpisów jest o wiele uboższa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie na wszystko nie starcza czasu. Szukanie prezentów, uczelnia, praca... nie umiem tego wszystkiego pogodzić :( O oglądaniu filmów czy seriali nie wspomnę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam Twój ból. Od 3 miesięcy mam w domu istny szpital i nie mogę wydobyć się z choróbsk, co nie pomaga ani w blogowaniu, ani w mobilizacji. Cóż Ci poradzić? Chyba tyle tylko, że grafik to rzeczywiście rozsądny pomysł, i konsekwencja rzecz jasna :-) Wierzę, że wkrótce znajdziesz "swój rytm" :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki ! siądź, zrób porządny plan działania i...do boju :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Damy radę! Najważniejsza jest organizacja, z którą ja również mam problemy, ale się uda! Musi się udać!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *