wtorek, 3 listopada 2015

Jak szybko zrobić torebkę nerkę? DIY


 Wychodzisz na imprezę, na zakupy albo po prostu na ploty do koleżanki. Nie lubisz dużych torebek, bo wszystko w nich ginie, niemal jak w czarnej dziurze. Małe torebki są nieporęczne, no chyba że są zakładane przez ramię. W gruncie rzeczy wszystko co potrzebujesz to telefon, mały portfel, chusteczki, błyszczyk i klucze. Wypchane kieszenie wyglądają co najmniej dziwnie. Marzysz, by mieć wolne ręce, puste kieszenie i jednocześnie wszystko, co potrzebujesz przy sobie. I z pomocą przychodzi torebka nerka! Najczęściej jednak spotykasz torebki sportowe, które nijak pasują do Twojego outfitu... Jak żyć? Mam na to radę!

Stwórz samodzielnie, własną nerkę.
Co potrzebujemy?
                  *  pasek, który zapniesz na biodrach, najlepiej na gumie, choć niekoniecznie0;
                  *  małą torebkę;
                  * igłę; 
                  * nitkę;
                  * nożyczki;
                  * szpilki;  
                  * chwilkę wolnego czasu.



    Torebkę i pasek kupiłam w sh. Za całe 1 zł / sztuka. Na zdjęciu widać, że mini torebka ma jeszcze doczepioną metkę.

    Krok 1

    Odcinamy paski od torebki.


    Krok 2

    Naciągamy gumowy pasek i przymocowujemy do niego torebkę szpilkami. Najlepiej jest to zrobić mając pasek ubrany na sobie.




    Krok 3

    To, co zostało po odciętych paskach upinamy szpilkami i przyszywamy.



    Krok 4

    Przyszywamy pasek do torebki. Można ręcznie, można na maszynie. Szycie znajduje się wewnątrz torebki, zatem nie widać, żadnych niedoskonałości.


    Krok 5

    Cieszymy się z nowego uszytku DIY i nosimy dumnie nową torebkę! :)







    Prawda, że wykonanie jest szybkie, tanie i proste? A jakie efektowne :))


    2 komentarze:

    Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
    Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
    Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


    Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

    O MNIE

    Moje zdjęcie
    Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

    Łączna liczba wyświetleń

    OBSERWATORZY

    INSTAGRAM

    Formularz kontaktowy

    Nazwa

    E-mail *

    Wiadomość *