sobota, 19 marca 2016

Dzień Kobiet z BLOGGERKAMI. Spotkanie blogerek Poznań 6 marca 2016 r. Relacja ze spotkania + upominki od sponsorów.


To było moje pierwsze spotkanie bloggerek. Pierwsze i mam nadzieję, że nieostatnie. Pierwotna organizatorka zafundowała nam jazdę bez trzymanki, ale mimo trudności udało nam się spotkać i w kameralnym gronie spędzić miłe popołudnie.

O spotkaniu dowiedziałam się w styczniu br. Moja radość była przeogromna. Zgłosiłam się i z niecierpliwością odliczałam dni do 6 marca. Nie muszę chyba mówić, jak wielkie było moje rozczarowanie, gdy dzień przed wydarzeniem, otrzymałam maila, że organizatorka odwołuje spotkanie. Na szczęście Martyna i Dominika wzięły sprawy w swoje ręce. Mimo przeciwności losu skrzyknęłyśmy się. Nasza "pani organizator" mimo zaproszeń nie dołączyła do nas. Przez to całe zamieszanie nie sposób było zorganizować na ostatnią chwilę lokal i zarezerwować stoliki. Stwierdziłyśmy, że komu, jak komu, ale nam na pewno uda się coś znaleźć! Umówiłyśmy się w City Center i znalazłyśmy restauracje z przepysznym jedzeniem, kameralnym, niezatłoczonym miejscem i miłą obsługą.

Źródło


Czego chcieć więcej? 
Wspaniałych bloggerek :) miło było porozmawiać, poznać się nieco bliżej i wymienić doświadczenia odnośnie bloggowania. Szczególnie, jeśli na co dzień z bloggerami nie mamy styczności. To daje naprawdę sporego kopa do działania. Bo są osoby, które robią to samo co my i czerpią z tego radość. Prawdziwa pasja szalenie zaraża :)


Źródło
Blogi uczestniczek spotkania:

http://testujeiopiniuje.blogspot.com/
http://czerwonafilizanka.blogspot.com/
http://lakierkowe-szalenstwo.blogspot.com/
http://madziakowo.blogspot.com/

Dziękuję wszystkim dziewczynom za przemiłe towarzystwo, Martynie i Dominice za zaangażowanie, i sprawdzenie się w roli organizatorek (mimo, że początkowo nie miały nimi być). Madzi, za zdjęcia, a Natalii za przybycie. :)

Dziewczyny postarały się o wielu sponsorów. Chyba żadna z nas nie spodziewała się, że będzie ich aż tylu :)

Źródło

Źródło














Mamy dla Was 15% rabatu na kosmetyki ze strony sekretyafrodyty.pl ! Wystarczy przy zamówieniu podać kod rabatowy    4874110c0b













Dziewczyny postarały się również o coś dla WAS :) RABACIK


KOD wystarczy skopiować : B26UCK5A








I na koniec banery oraz linki sponsorów :)

hurtowniaswiec.pl
www.facebook.com/FabrykaSwiecLight/
www.pumice.pl
www.tovago.pl
adamed.expert/linia/oeparol/
www.facebook.com/Pharmatheiss-Cosmetics-Polska-471034846364080/
granatapfel.pl/
www.paw.net.pl/
www.gardenpharm.pl/
www.facebook.com/jakub.kozinski.7?fref=ts
www.szyfoniera.com/
www.epona-cosmetics.pl/
www.nicegrav.pl/
www.facebook.com/nicegrav/
archisport.com/
www.facebook.com/archisport/
www.bedzieslodko.net/
cosmepick.com/pl/
www.facebook.com/koralikbizuteria/
www.facebook.com/missxcolorfashion
sekreturody.com/
www.pharmanord.pl/
kociolek-smakow.pl/
pilomax.pl/
www.supershop.net.pl/
www.giftmax.pl/
venita.pl/
coloris.biz/
sklep.stella.com.pl/stella/pl/59-lula
www.facebook.com/Lula-Family-925533337503271/
look-up.pl/
allinpackaging.pl/
allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=37400606
www.azmedica.pl/
www.bio-oil.com/pl/
dermaglin.pl
www.lavera.com.pl/
akatja.pl/
sylveco.pl/
lemaxkosmetyki.pl/
www.facebook.com/agaty131/
owocowydom.pl/

Życzę sobie i innym blogerom, by takich spotkań było więcej ;))


3 komentarze:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *