środa, 30 marca 2016

Kolczyki od Aga-Ty Biżuteria.


Kiedyś byłam ogromną fanką długich kolczyków. Miałam ich mnóstwo, uwielbiałam w nich chodzić na co dzień. Byłam przekonana, że wraz z końcem nastoletnich lat owy "szał" minął i przerzuciłam się na małe, skromne kolczyki. Wszystko zmieniło się, gdy na spotkaniu blogerek, jednym z podarunków były długie kolczyki od Aga-Ty. Łał! Pomyślałam. A zakochałam się w nich, gdy tylko założyłam je na uszy....



Nasz gift zapakowany był w przepiękny, ozdobny woreczek. W środku wizytówka Aga-Ty i kolczyki zamknięte w woreczku strunowym. Zapraszam Was na fanpage Aga-Ty Biżuteria. Oprócz tych wspaniałych kolczyków będziecie mogli zamówić również bransoletki, czy też naszyjniki. A wszystko dopracowanie w jak najmniejszych szczegółach.




Dlaczego zakochałam się w nich dopiero, gdy założyłam na uszy?
Bo są przede wszystkim lekkie. Długie kolczyki często cechują się faktem, że po kilku godzinach noszenia uszy po prostu odpadają... Tutaj nie ma o tym mowy! A dwa wspaniale się prezentują - kółka efektownie kręcą się z każdym ruchem. Idealne na imprezę :)) Zobaczcie sami :)




Za kolczyki dziękuję Aga-Ty Biżuteria :)


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ale na szczęście takie nie są... ;))

      Usuń
  2. Kolczyki super, ale kiedy je podziwiałam, to dotarło do mnie, że dzisiaj nie miałabym chyba dobrej okazji by je założyć :-) A może - tak jak piszesz - z czasem przestawiłam się mentalnie na bardziej dyskretną biżuterię...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym na pewno jest :) z wiekiem może chcemy być skromniejsze? A przecież takie kolczyki dodają tyle uroku, że z powodzeniem mogą radzić sobie w zestawie solo, bez naszyjników :))

      Usuń
  3. Śliczne kolczyki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się prezentują! :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *