wtorek, 15 marca 2016

Semilac 082 Luminous Cyclamen - czyli kolejna odsłona hybrydy.

Zdjęcie bez lampy.


Z czym kojarzy Wam się nazwa lakieru hybrydowego semilac 082 Luminous Cyclamen? Mi z przepięknym kolorem cyklamenów. Kwiatów, które najmilej wspominam z dzieciństwa. Lakier dzięki srebrzystym drobinkom, zachwyca w zależności od światła. Raz ciemnieje, raz jaśnieje i mieni się, niczym świetlny cyklamen... ;)



Manicure powstał w duecie z lakierem 096, o którym pisałam TUTAJ. Jako bazy użyłam bazy witaminowej KLIK oraz TOPu semilac.

Ceny lakierów, bazy witaminowej oraz topu ze sklepu internetowego semilac.pl :  29 zł / 7 ml

Polecam zamawiać bezpośrednio od producenta. Mamy wówczas pewność, że nie natkniemy się na podróby, co skutkuje niemiłym rozczarowaniem, jeśli chodzi o jakość...



To dzięki cienkiej warstwie TOPu semilac, hybrydy wytrzymują do 2, a nawet 3 tygodni. Dodatkowo nadaje piękny połysk i dobrze utwardzony w lampie chroni przed jakimikolwiek odkształceniami.


Jak wszystkie hybrydy semilac, które miałam okazję do tej pory na swoich paznokciach gościć kolor jest efektowny, przepiękny. Idealnie nadaje się na co dzień lub imprezę. Trwałość oceniam na 10 z plusem, niezmiennie tak samo.







A jak Wam się podoba takie zestawienie? :)

9 komentarzy:

  1. Ten ciemny jest piękny, błyszczy jak gwiazdy na niebie nocą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pazurki:) ten bordowy kolor jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za zaufanie do naszych lakierów, bardzo ładny manicure, czekamy na więcej Twoich stylizacji :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba to połączenie
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam hybrydy Semilac i nawet zastanawiałam się nad tym kolorkiem "Cyclamen" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wytrzymałość hybrydek semilac, to prawdziwy cud! Jestem zachwycona i doskonale wiem o czym mówisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się! Szczególnie ten ciemny kolorek, oryginalny i wyróżniający się :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *