niedziela, 24 kwietnia 2016

Pantene większa objętość extra volume. Szampon + odżywka w piance pod prysznic.


Kilka miesięcy temu Rossmann raczył nas niezwykłą promocją. Szampon dodający objętości włosom + odżywka w piance, jeszcze bardziej poprawiająca efekt wizualny. Zestaw w oszałamiająco niskiej cenie. I nowość - odżywka w piance pod prysznic? Pierwsze słyszę, ale biorę! Po około 4 miesięcznych testach pora na opinię...

Zestaw kupiłam za około 15 zł. Cena standardowa to:
odżywka: 180 ml / 15 zł
szampon: 400 ml / 13 zł

Moje włosy są rzadkie, cienkie, wypadające i w dodatku bez objętości. Za to zawsze gładkie i miękkie w dotyku. Wizualnie już nie są w tak dobrej kondycji. Firmę Pantene lubię i ufam jej od dawna. Wierzyłam, że wszelkie obietnice zostaną spełnione, a ja będę cieszyć się bujną fryzurą.



Sposób użycia: Najpierw myjemy włosy szamponem, później wstrząsamy opakowaniem i wyciskamy odżywkę, wgniatamy w mokre włosy. Odżywka ma podstać pianki, niemal natychmiast wchłania się we włosy. Po około 5 minutach spłukujemy odżywkę z włosów.

Nadzieja matką głupich...
O ile szampon fajnie się pieni, jest wydajny, dobrze myje włosy, a odżywka dość wygodna, fajnie się ją aplikuje i jeszcze szybciej spłukuje, o tyle działanie jest dla mnie niestety żadne... Liczyłam na fajną fryzurę, ale bardzo się rozczarowałam. Nie zauważyłam nawet minimalnego uniesienia włosów. Nawet piękny zapach zarówno szamponu, jak i odżywki, który utrzymuje się bardzo na włosach, nie jest w stanie zminimalizować mojego smutku.



Jedyne co mogę pochwalić, to fakt idealnego rozczesywania włosów i zero obciążonych włosów. Tutaj spory ukłon w kierunku Pantene. U mnie spektakularnych efektów niestety nie było. Aż nasuwa mi się na język, by krzyczeć, że kolejny przereklamowany produkt... Tylko skąd tyle zadowolonych użytkowniczek?

A Wy? Macie już swoje zdanie na temat tego popularnego duetu?

4 komentarze:

  1. Niestety Pantene w żadnej wersji się u mnie nie sprawdziło... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego duetu nie miałam, ale ogólnie lubię szampony Pantene :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. odżywka w piance brzmi ciekawie. chętnie wypróbuję. mam nadzieję, że na moich cienkich i rzadkich włosach efekt będzie lepszy^^

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś fryzjerka przestrzegała przed tąmarką... jakoś nie po drodze mi z Pantene... jak widać słusznie:)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *