wtorek, 5 kwietnia 2016

Zestaw od Polskie Świece.


Mam lepkie ręce do wszystkiego co ma jednocześnie wosk, knot i pachnie. Na spotkaniu bloggerek otrzymałam świecie od hurtowni Polskie Świece. Wiecie, jaka była moja radość? :D 

W zestaw wchodzi:
  1. lampion parafinowy, 
  2. wosk zapachowy red rose,
  3. wosk zapachowy rose,
  4. 4 sztuki podgrzewaczy zapachowych w kształcie serca,
  5. 9 sztuk podgrzewaczy zapachowych Almond Cookie - Ciastko Migdałowe
  6. Almond Cookie - świeca zapachowa w słoiczku. 
  7.  


Już po samym otwarciu słoiczka czuć wyraźnie ciasto migdałowe. Po zapaleniu zapach unosi się subtelnie i nienachalnie. Niestety szybko nozdrza przyzwyczajają się do zapachu i z czasem ma się wrażenie, że nie czuje już się nic. Co ważne? Knoty są wysokie, co za tym idzie płomień również. Świeca wypala się powoli i równomiernie. A sam zapach nie dusi, nie wywołuje bólu głowy. Dzięki wieczku słoiczka możemy zgasić świecę bez przykrego zapachu dymu.

Tak samo sprawa wygląda przy podgrzewaczach w kształcie serca. Ładny zapach i duży knot. Swoją drogą świetny pomysł na walentynki, czy też romantyczny wieczór.

Lampion? Super sprawa. Ozdoba i bezpieczeństwo w jednym. W dodatku po zapaleniu wokół roztacza się miła dla zmysłów ciepła łuna światła.

Woski uderzają przepięknym, świeżym, a zarazem słodkim zapachem. Rozpuszczają się powoli, unosząc fantastyczną woń. Zdecydowanie polecam i zapraszam do galerii zdjęć :))






Jeśli chcecie umilić sobie ciepłe, wiosenne wieczory przy świecach - polecam sklep Polskie Świece.

Za możliwość przetestowania dziękuję:


4 komentarze:

  1. Jestem ciekawa Twojego zapachu :) Bardzo klimatyczne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ładne są te świece:)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *