sobota, 21 maja 2016

Efektima - mgiełka pudrowo - matująca.


Do czynienia mieliśmy z wieloma kosmetykami matującymi. Począwszy od kremów, podkładów, pudrów, żeli i innych tego typu pochodnych. Ale mgiełka matująca? Pierwsze słyszę - pomyślałam i już wiedziałam, że chcę ją wypróbować.

Info, ze strony efektima.eu:

Zmatowienie i pielęgnacja skóry.
Innowacyjna i specjalistyczna mgiełka matująca do twarzy. Natychmiast i na długo matowi cerę oraz poprawia wygląd skóry wszędzie i w każdej sytuacji. Wpływa pomocniczo na redukcję porów oraz na pielęgnację skóry.
Wystarczy kilkanaście sekund od aplikacji, aby cera wyglądała na bardziej matową i zadbaną.

INGREDIENTS: AQUA, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, BUTYLENE GLYCOL, GLUCONOLACTONE, SODIUM BENZOATE, PPG-26-BUTETH-26, SILICA, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, PARFUM, FOMES OFFICINALIS EXTRACT, PHENOXYETHANOL, HEXYL CINNAMAL, CALCIUM GLUCONATE, LINALOOL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, GERANIOL, HYDROXYCITRONELLAL, CITRONELLOL, TOCOPHEROL"




 Cena: około 18 zł / 100 ml

Moja opinia:

Mgiełka zamknięta jest w buteleczce z atomizerem, która dość wygodnie leży w dłoni. Pod światłem wyraźnie widać zużycie. Buteleczką należy wstrząsnąć, aż do usłyszenia kuleczek i od tego momentu trzeba machać butelką około 1 minuty. Wszystko po to, by wymieszać dobro cenne składniki matujące. Po spryskaniu twarzy, czuć miły, świeży zapach. Mało tego, skóra jest wyraźnie i przyjemnie odświeżona. Raz przez przypadek spryskałam twarz zbyt blisko, co niestety popsuło mój makijaż. Po spryskaniu w ciągu około 5 minut skóra staje się przyjemnie matowa. U mnie efekt utrzymuje się do 6-8 h. Widać wyraźnie, że mgiełka nie tylko matuje, ale utrwala makijaż, z czego jestem nieziemsko zadowolona. W zupełności wystarczą 2-3 pryśnięcia, co przekłada się na wydajność. Nie zauważyłam u siebie ani zatkanych porów, ani jakichkolwiek uczuleń, podrażnień, czy białego pyłku, który mogą zostawiać pudry.  Coś czuję, że to będzie mój ulubionych kosmetyk w nadchodzące lato, szczególnie w upalne dni. :)



Za możliwość testowania kosmetyku dziękuję firmie EFEKTIMA :)


Miałyście już przyjemność zapoznać się z mgiełką? :)

1 komentarz:

  1. Efektima ma fajne produkty tej mgiełki jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *