środa, 11 maja 2016

OEPAROL hydrosence, czyli trio - krem do twarzy, do powiek i pod oczy oraz jedwab do ciała.


Trio od OEPAROL. Aż chciałoby się pomyśleć, że to wręcz podstawowy zestaw do pielęgnacji. A jak jest naprawdę?

Oeparol Hydrosense, Krem nawilżający pod oczy i na powieki

Cena i dostępność: z reguły apteki;  13-19 zł / 15 ml




MOJA OPINIA:
Zamknięty w małej, poręcznej tubce. Konsystencja kremu średnio gęsta, w kolorze białym. O zapachu przyjemnie świeżym, bardzo delikatnym, po aplikacji zapach jest niemal niewyczuwalny. Wchłania się szybko, choć pozostawia tłusty film na powiekach i pod oczami. Wyraźnie czuć, jak napina skórę. Obrzęków pod oczami raczej nie posiadam, więc opisywanych możliwości kremu u siebie nie mogłam sprawdzić. Nie podrażnia, świetnie nawilża. Przede wszystkim nie podrażnia oczu, nie wywołuje łzawienia, ani innych przykrości. Jak dla mnie? Bomba!

Oeparol Hydrosense, Nawilżająco - wygładzający jedwab do ciała

 Cena i dostępność: 13-17 zł / 200 ml; z reguły apteki.



MOJA OPINIA:
Duża tuba, średnio gęsta konsystencja kremu = duża wydajność. Kolor kremu biały, podobnie jak współtowarzysze o lekkim, świeżym i przyjemnych zapachu. Minusik, że nie pozostaje zbyt długo na skórze. A jak działa? To prawdziwy jedwab dla skóry. Świetnie i szybko się wchłania. Nie trzeba godzinami czekać, aż się wchłonie. Nawilża suchą skórę, nawet pokusiłabym się o stwierdzenie, że nadaje jej blask. Nie podrażnia, nie uczula. Zamknięcie typu klik-on zabezpiecza krem i ułatwia aplikację. Bomba po raz drugi!

Oeparol Hydrosense, Krem intensywnie nawilżający do twarzy.

Cena i dostępność: 13-16 zł / 50 ml; głównie apteki.





MOJA OPINIA:
Małe poręczne opakowanie. Średnio gęsta konsystencja, biała barwa, lekki przyjemny zapach. To już chyba stałe cechy omawianego trio. Krem sprawdza się idealnie na dzień, nawet pod podkład! Na noc jest zdecydowanie za lekki - ale sam producent poleca go jedynie na dzień. Fantastycznie nawilża skórę. Cera jest nawilżona, ale nie jest tłusta! Nic się nie świeci, nie waży podkładu, a raczej nawet świetnie z nim współgra. Po aplikacji kremu za każdym razem czuję mega odświeżenie. Takie jakby ukojenie dla skóry. Zero podrażnień, zero uczuleń. Zapach jest tak lekki, że niemal niewyczuwalny. Bomba po raz trzeci!!

Kosmetyki otrzymałam na marcowym spotkaniu bloggerek w Poznaniu. Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania.

3 komentarze:

  1. Fajnie, że wszystkie kosmetyki się sprawdziły :) Ja je niedawno zaczęłam testować dopiero :)
    Link posłany? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego testowania :D
      Dobrze, że przypominasz, już działam :)

      Usuń
  2. krem pod oczy i na powieki jest bardzo przyjemny:))

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *