wtorek, 24 maja 2016

Wiosenno letni manicure - 022 Mint i 035 Bright Lavender od Semilac


Pastelowe kolorki, to wiosenne kolorki! A wszelkie inne, "dynamiczne" barwy na paznokciach coraz głośniej przywołują lato. By zostało u nas jak najdłużej :) Dziś pokażę Wam manicure, które gościł u mnie przez ostatnie 2 tygodnie.

Na moim instagramie chwaliłam się jakiś czas temu prezentem od firmy semilac. Śledzicie? :D

022 Mint Semilac



035 Bright Lavender Semilac


Dzięki uprzejmości firmy Semilac, miałam również możliwość zapoznania się z semilac hardi white. Czyli żel hybrydowy budujący o właściwościach żelu miękkiego. Idealny na słabą i zniszczoną płytkę. Semilac Hardi poświęcę zupełnie inny post. Bo to dość ujmująca historia :) Dziś jako zwiastun, pokażę konsystencję, jest dość treściwa i gęsta.



Pamiętacie dlaczego jestem wierna hybrydzie semilac? Jeśli nie, zapraszam TUTAJ

Lakier bez odprysków, przykrych niespodzianek wytrzymał u mnie 2 tygodnie, po czym zwyczajnie się znudził i ustąpił miejsca innemu, o którym opowiem innym razem :D

Przy kolorku 035 w zupełności wystarczą dwie warstwy. Przy kolorze 022 mint potrzebne już są co najmniej trzy warstwy. To standardowe procedury przy pastelowych kolorach.



 Zdecydowanie polecam :)
Macie w swojej kolekcji już takie kolorki?

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne pazurki i odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miętka wpadła mi w oko ;) śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie super :) Śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. używam semi hardi clear i jest moim zdaniem świetny, czekam na post z wszystkimi hardami, bo sama nie wiem na który jeszcze się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *