wtorek, 7 czerwca 2016

Biszkoptowo syrenkowe paznokcie, czyli 032 biscuit semilac.


Uwielbiam pastelowe kolorki. A szczególnie te przybliżone do koloru naturalnego. Przychodzę dzisiaj do Was z propozycją delikatnego i eleganckiego manicure hybrydowego. Z powodzeniem sprawdzi się jako manicure ślubny, a jasny kolor fantastycznie będzie odbijał letnią opaleniznę. Biszkoptowy kolor dodaje uroku i wdzięku. Nie bez powodu jest jednym z najlepiej sprzedających się kolorów hybryd semilac. Już jest jednym z moich ulubionych, sami popatrzcie :)




Do manicure hybrydowego użyłam bazy, topu, koloru 032 firmy semilac oraz syrenke. Kupiłam ją na allegro, ale z powodzeniem to malutkie opakowanie z błyszczącą zawartością znajdziecie w wielu sklepach kosmetycznych. Syrenkę nakładałam na ostatnią warstwę koloru, po czym położyłam top i utwardziłam w lampie uv przez 2 min. Efekt zależy od koloru podstawowego i światła. Trudno uchwycić cały wdzięk aparatem.


Kolor 032 biscuit jest przyjemnie pastelowy, mankament? Trzeba użyć przynajmniej 3-4 cienkich warstw by pozbyć się prześwitów, a tym samym nie zrobić nieestetycznych zgrubień na paznokciach.



Efekt utrzymywał się przez bite 18 dni po czym widok odrostów zaważył na losie koloru i odstąpił miejsca kolejnej hybrydzie. Zdradzę, że również w pastelowych barwach :)

A Wam jak podoba się taki letni manicure? :)

6 komentarzy:

  1. Kiedyś nie lubiłam takich bladych kolorów , ale ostatnio mam fazę właśnie na taki róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam delikatne kolorki w połączeniu z hybrydą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię nakładać tylu warstw, robią mi się straszne grubasy na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z syrenką wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zamiast kłaść 4 warstwy lakieru mozesz po prostu pod biszkoptowego semilaca położyc jedną cieniutką warstwę białego lakieru żeby podbić kolorek ;)
    PS.
    w przyszłości bardziej uważałabym na skórki :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *