poniedziałek, 4 lipca 2016

Odsłona mocno letniego manicure - semilac 023 banana.



Lubicie bananowe, pełne słońca paznokcia? Semilac przygotował dla nas świetną barwę, idealną na lato :)

Jako, że jest to pastelowy kolor nałożyłam 3 warstwy samego koloru. Tak, jak poradziła w komentarzu jedna z czytelniczek kilka postów temu  - zamiast 3, można użyć jednej warstwy białego koloru. Dzięki za radę, jak już zakupię białą hybrydę na pewno wypróbuję! :D

Na niektóre paznokcie nałożyłam pomarańczowy brokat, co nie do końca było dobrym pomysłem. Efekt zdecydowanie nie zachwycił :(

Wybaczcie mi moje suche skórki, na zdjęciach potęgują swój zły wygląd :(





Do stworzenia manicure hybrydowego użyłam bazy i topu semilac. Każdą warstwę utrwalałam po 2 minuty w lampie uv 36 W. Manicure wytrzymał 2 tygodnie.

Inne kolorki semilac możecie zobaczyć w poniższych postach:

032 bicuit
022 Mint i 035 Bright Lavender
021 tourqouise
082 Luminous Cyclamen
114 Shooting Star
096 Starlight Night 

Lubicie hybrydy? Jak oceniacie firmę semilac?

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny jest ten kolor
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczny, taki delikatny a nie żarówa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam hybrydki semilac :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki bardzo ładne, mam podobny żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie takiego odcienia żółtego poszukuję w zwykłych lakierach

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kolor :)Dopiero zaczynam przygodę z hybrydami, ale już mi się podoba :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam semilaci, ten bananowy kolorek bardzo ładny, ale moim faworytem chyba zawsze będzie semilaczek biscuit <3 z tego, co widze na zdjęciach - powinnaś nakładać zdecydwanie cieńsze warstwy lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest ten żółty kolor.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *