sobota, 23 lipca 2016

Semi hardi white - czyli jak uratować połamane paznokcie?


Gdy już udało mi się zapuścić paznokcie dzięki hybrydom semilac i kształtu migdałka, zapomniałam o kontynuacji piłowania i straciłam 4 piękne paznokcie u prawej ręki. Na lewej wciąż miałam długie, zadbane paznokcie. Jak żyć? Nie chciałam ich skracać, przecież nie po to je hodowałam, by teraz tak szybko się ich pozbyć. A nierównych paznokci też nie chciałam posiadać. Z pomocą przyszedł prezent od Pana Macieja z semilac dołączony do zestawu lakierów hybrydowych. Dziś przedstawię Wam mojego wybawcę smi hardi white i pokażę, jak krok po kroku przedłużyć paznokcie.


To idealna metoda na kruche paznokcie.
Masz cienkie, krótkie, rozdwajające się paznokcie? Z pomocą przyjdzie semi hard. Odpowiednio utwardzony i nałożony zapewni mocny i twardy paznokieć. Semilac prezentuje cztery kolory semi hard: clear - 29 zł / 7 ml, white  37 zł / 7 ml, milk 37 zł / 7 ml i rose (delikant róż) 37 zł / 7 ml.

Jeszcze nie próbowałam pewnej metody, ale myślę, że nadejdzie i na to czas - gdy nadłamie mi się paznokieć myślę, że semi hard "załata sprawę". Na pewno dam Wam znać, jaki przyniesie efekt owy eksperyment :)

Długa płytka w kilkanaście minut!

1. Pierwszy krok? Trzeba zacząć od przygotowania płytki paznokcia, wypolerowaniu i odtłuszczeniu. Następnie nakładamy bazę na paznokcie i utwardzamy w lampie.


2. Doklejamy szablon i budujemy. Szablony można kupić w wielu kosmetycznych sklepach, a także na allegro. Moje są jednorazowego użytku.



3. U mnie przedłużenie złożyło się z trzech bardzo cienkich warstw. Każda warstwa była utwardzana w lampie uv 2 min. Nie pokrywałam całej płytki paznokcia, bo nie widziałam w tym sensu.


4. Ściągnęłam pęsetą szablon i zaczęłam nadawać moim szkaradom kształt. Moje nowe paznokcie są mega twarde, piłowanie odbywa się niemal jakbym piłowała swoje naturalne paznokcie. Postawiłam po raz kolejny na delikatny migdał. Znów przemyłam cleanerem i zaczęłam zabawę od nowa. Baza, lakier, lakier i top. Każdą z warstw utwardzałam 2 min w lampie uv 36 w.





I oto efekt.



Użyłam kolorków, które już gościły na tym blogu: 035 bright lavender, 021 turquoise i 032 biscuit.





Dodatkowo wskazujący i mały palec potraktowałam syrenką, a serdeczny i kciuk folią transferową.


A tak wyglądają szablony:



Jedyny mankament semi hardi white? To, że przy użyciu koloru lakieru innego, niż biały od wewnętrznej strony widać, że "coś" się działo z tymi paznokciami, sami zobaczcie: ;)


I tutaj lewa ręka z naturalnymi paznokciami:



To był totalny eksperyment. Każdy paznokieć prezentuje się zupełnie inaczej. Folia transferowa nie zrobiła na mnie zbyt dużego wrażenia, raczej rzadko będę sięgać po ten efekt... A Wam jak się podoba? I co sądzicie o semi hard?

Za możliwość przetestowania semi hard white dziękuję firmie semilac :)


4 komentarze:

  1. To przedłużanie jest dobre, w ogóle nie widać różnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam zwykłego harda i fajnie buduje się nim paznokieć. Niestety, ze względu na uczulenie już Semilaców nie używam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam hard i chętnie przedłużam na nim pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a dla mnie to czarna magia, bo ze względu na picie dużo włosowych wspomagaczy paznokcie też mam w świetnej kondycji i naturalnie długie :D

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *