niedziela, 18 września 2016

Lubię spędzać wolny dzień w łóżku, czyli jak sobie pościelisz, tak się wyśpisz.

Mówią, że w łóżku powinno się co najwyżej spać. Nie zaglądać do niego w ciągu dnia, bo sen nie nadejdzie w nocy. Zaścielać zaraz po przebudzeniu i zamykać, najlepiej w mikro sypialni i zapominać, aż sen zwali nas z nóg. A ja robię wszystko na przekór...

To w nim najbardziej wypoczywam.
Ale tylko po ciężkich i męczących dniach pracy. Uwielbiam leżeć na łóżku i jeść śniadanie. I kolacje i czasami obiady też. Uwielbiam leżeć z mężem i oglądać filmy lub czytać książki. Uwielbiam miękkość mojego łóżka, ciepło kołderki i kolącą ciszę. I jakoś nie mam problemów z zasypianiem, czy budzeniem się. Czasami w szkole średniej lub na studiach zdarzało mi się uczyć w łóżku i... nierzadko przy tym zasypiałam ;)

Najbardziej funkcjonalne to takie, które zawsze czeka.
Rozłożone, a najlepiej bez możliwości składania. Z posłaną kołderką i poduszkami. Które zawsze czeka z otwartymi ramionami, żeby przyjąć mnie do siebie. Takie leniwe dni dają początek czegoś większego, regenerują i napędzają do działania :)

Jako, że się przeprowadzam szukam idealnego łoża. Musi mieć zagłówek. I fajnie, jeśli będzie miało szuflady pod łóżkiem. Na oku mam kilka modeli z ikei. Jak myślicie, które wybrać?



A jak u Was? Z Waszymi łóżkami?

2 komentarze:

  1. Mi najbardziej podoba się łóżko numer 3. A odpoczynek w łóżku jest u mnie na porządku dziennym, uwielbiam się relaksować właśnie tam, w tym miejscu czytać książki i spędzać wiele czasu :) Podobają mi się łóżka, które mają dostępne szafki, czy też szuflady, coś ekstra i na pewno jak kiedyś będę urządzała mieszkanie, na taki wariant się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie spędzony dzień w łóżku to taki, gdy czytam moje ulubione książki :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *