środa, 21 września 2016

Po ślubie wszystko się zmienia...

Na wieść o moim zamążpójściu słyszałam wiele rad i opinii. Jedni gratulowali, inni przestrzegali i patrzyli na mnie ze współczuciem. Mimo wszystkich za i przeciw postawiłam na swoim. Bo co mi po opiniach innych ludzi? Ważne jest przecież nasze szczęście.... Chcecie poczytać, jakie rady słyszałam?

- Uważaj w co się pakujesz!
Mówiły rozwódki i rozwodnicy. Patrzyli z pogarą w oczach i sugerowały mi, że widzą moją naiwność. Mimo, że nie próbowałam wybijać im z głów ich przekonań, ani wdawać się w dyskusje, powtarzali jak mantrę, że po ślubie wszystko się zmieni. Że mąż zacznie zdradzać, albo że przesatnie być kochany i zacznie bić. Albo, że skończą się wspólne wieczory i sprawy, że małżeństwo to obłuda i że będę za parę lat żałować. Sugerowały, że spotka mnie ten sam los, co ich. Nie ma to jak komuś dobrze życzyć, prawda?

- Ale czy ty na pewno wiesz co robisz?!
Pytały z zażenowaniem w głosie stare panny i wieczne singielki (zwał, jak zwał). Bo przecież skończy się życie w stylu "hulaj dusza - piekła nie ma". - A nie skończyło się w momencie, gdy weszłam w związek? - Pytałam, a one kręciły głowami, stwierdzając, że ich nie rozumiem. Ba! Twierdziły, że ja po prostu pęknę i nie wytrzymam tyle z jednym facetem! A skąd mogły wiedzieć, jakie są moje oczekiwania? Skoro nawet nie pytały, tylko mierzyły świat swoją miarą.

- Obyście wytrzymali tyle co my!
Mówili staruszkowie, ze stażem małżeństwa równym kilkadziesiąt lat z ciepłem w głosie i oczach. Życzyli szczerze wszystkiego co najlepsze i powtarzali, że przepis na udane małżeństwo to ciągła rozmowa, akceptacja, miłość i przede wszystkim szczera, prawdziwa przyjaźń!

I chyba nie zdziwi nikogo, że tylko i wyłącznie te ostatnie słowa traktowaliśmy i traktujemy poważnie. Bo jako jedyne płynęły z serca, bez zbędnej zazdrości.

A po ślubie? Nic się nie zmienia, może poza faktem, że jest po prostu lepiej i więcej miłości, i że mam inne nazwisko, i obrączkę na palcu :)

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia. Nie słuchaj innych, słuchaj siebie, swojego wnętrza. To on Ci powie co masz robić. Każdy ma swoje własne życie i sposób na jego realizację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne, że się kochacie - opinie innych nie są Wam do szczęścia potrzebne.
    Z mojej strony życzę Wam wszystkiego co najlepsze!!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Może niektórzy są zwyczajnie zazdrośni, że ich związki były nieudane, a Wasz jest?
    Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia:)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *