wtorek, 6 września 2016

RABKA SPA MINERALE żel GORVITA - recenzja.


Moja cera w ostatnim czasie kaprysi okrutnie. Dermatolodzy rozkładają ręce odsyłając mnie z jednego badania, na drugie... Nie przeczę, że zaczynam chwytać się naturalnych, bądź jakichkolwiek innych metod, by wybrnąć z patowej sytuacji. Nawet nie potrafię opisać słowami swój entuzjazm, gdy otwierałam paczkę od firmy GORVITA i ujrzałam żel dedykowany skórze problematycznej. Jak się sprawdził?

Informacje ze strony:  http://www.gorvita.com.pl/new/produkty/kategorie-produktow/energia-i-witalnosc,56.html
RABKA SPA MINERALE  (  żel  )
Do  ochrony  skóry suchej i wrażliwej z problemami dermatologicznymi. Na  bazie leczniczej wody mineralnej z Uzdrowiska Rabka wzbogacony wyciągami ziołowymi z żyworódki pierzastej i lawendy
  • Tworzy na powierzchni naskórka ochronny  film pełniący funkcję bariery  blokując wnikanie alergenów, kolonizację bakteryjną i grzybiczą,
  • Chroni przed nadmiernym wysuszeniem – nawilża, natłuszcza, zmiękcza i wygładza skórę.

Zastosowanie:
Zawarta w składzie, bogata w mikroelementy i biopierwiastki, wodorowęglanowo-chlorkowo- sodowa – bromkowo – jodkowo – borowa lecznicza woda mineralna z Uzdrowiska Rabka, stosowana jest od lat w balneologii jako naturalny i skuteczny środek pomocny przy problemach skórnych. Wzbogacona o naturalne ekstrakty żyworódki  i lawendy (wykazujące działanie synergiczne) znajduje zastosowanie jako środek wspomagający przy problemach skóry trądzikowej, łojotoku, łuszczycy, grzybicy  i alergii skórnej ( jony manganu i wapnia). Wspomaga leczenie atopowego zapalenia skóry.
Wyrób szczególnie polecany  wskazany dla osób będących w trakcie lub po zakończeniu leczenia dermatologicznego (łuszczycy, rybiej łuski, zmian kontaktowych, egzemy) w celu wspomagania i utrzymania optymalnych efektów terapii.

Preparat polecany szczególnie:
  • do pielęgnacji skóry trądzikowej, łojotokowej,
  • przy łuszczycy, grzybicy,
  • przy zmianach alergicznych skóry,
  • do pielęgnacji skóry ze skłonnością do wysypek i zaczerwień,
  • w celu wzmocnienia naturalnej bariery ochronnej naskórka,
  • do pielęgnacji skóry podrażnionej nadmiernym opalaniem,
  • do codziennej pielęgnacji skóry.

Sposób użycia wyrobu:
Kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb nałożyć warstwę żelu ( do ok. 3mm) na skórę i pozostawić do zaschnięcia. Żel nie pozostawia tłustej warstwy, nie brudzi odzieży i łatwo się usuwa podczas mycia.
Wyrób  może być stosowany w każdym wieku zarówno u dzieci ( od 2-go roku życia) jak i dorosłych oraz osób starszych.

Skład: Aqua ( modyfikowany roztwór leczniczej wody mineralnej : wodorowęglanowo-chlorkowo- -sodowej – bromkowo – jodkowo – borowej z  Uzdrowiska Rabka S.A., Kalanchoe Pinnata Extract, Lavandula angustifolia (Lavender) Flower Extract, Propylene Glycol, Gliceryne, Carbomer, Triethanoloamine, Polisorbate- 20.
Składniki pochodzenia naturalnego.
Przeciwwskazania:
Nadwrażliwość na  składniki preparatu.
Unikać kontaktu z oczami i błonami śluzowymi. Nie stosować na podrażnioną lub uszkodzona skórę. U dzieci wyrób może być stosowany tylko pod nadzorem dorosłych

Opakowanie :
Butelka o pojemności 200 ml.
Butelka z pompką o pojemności 200 ml

Przechowywanie:
Przechowywać w temperaturze 5-250 C. Chronić przed słońcem.
Data produkcji i ważności na spodzie opakowania zewnętrznego i bezpośredniego."


Moja opinia:

Żel zamknięty jest w dużej 200 ml tubie z wygodnym atomizerem, z funkcją zabezpieczającą przed wylaniem. Żel sam w sobie jest gęsty, mega wydajny, świetnie się rozprowadza na skórze. Bezbarwny kolor i świeży, aż wręcz niemal niewyczuwalny zapach. Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy i rzeczywiście - tak, jak obiecuje producent nie brudzi.

Żel możemy zamówić ze stron internetowych, szczegóły na stronie gorvita.com.pl

Co najbardziej mnie urzekło? Wyciąg z żyworódki pierzastej. Kiedyś hodowałam ową roślinkę i sok z jej liści działał zbawiennie na wszelkiego rodzaju wypryski, oparzenia, trudno gojące się rany. A sama żyworódka ma działanie antybakteryjne, antywirusowe, grzybobójcze i regenerujące naskórek.
Byłam ciekawa, jak żel sprawdzi się na moich "kaprysach" na twarzy. Nie ukrywam, że twarz "styrana" różnego rodzaju maściami, preparatami odkażającymi usilnie wolałała o nawilżenie. Ale jakiego kremu użyć, by nie zatkać porów i nie zaszkodzić jeszcze bardziej?

Żelu mineralnego GORVITA! Nie tylko wyraźnie nawilżył skórę, w końcu pozbyłam się suchych, wiszących skórek. Po kilku dniach zauważyłam, wyraźne gojenie się wyprysków. Dużo mniej zaczęło się ich pojawiać. Nie wiem, czy to zasługa tylko żelu, bo stosowałam w tym czasie inne preparaty, ale wiem na pewno, że wyraźnie pomógł skórze w regeneracji.

Żel fajnie sprawdza się jako baza pod makijaż, mam wrażenie, że redukuje produkcję sebum i jakby sprawia, że makijaż nieco dłużej niż zwykle pozostaje na twarzy.


Od tej chwili żelem przyodziewam całą twarz. Wystarczy tylko połowa jednej pompki - aby rozprowadzić żel na całej twarzy i cieszyć się fantastycznie nawilżoną skórą. Jestem za na 100 %.

A firmie GORVITA dziękuję za możliwość przetestowania żelu i za ukojenie dla mojej cery.



Mieliście już przyjemność testować żel mineralny? :)


1 komentarz:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *