piątek, 9 września 2016

Żel z arniką i bursztynem GORVITA, czyli sposób na siniaki.


Skóra na moim ciele jest tak delikatna, że aż woła o pomstę do nieba. Wystarczy lekkie uderzenie, nawet przypadkowe, bym nabawiła się siniaka. A co dopiero mówić o prawdziwym, bolesnym uderzeniu? Sińce i opuchlizna niejednokrotnie wprawiają w zakłopotanie bliskie osoby z mojego otoczenia. Z pomocą miał przyjść żel z arniką i bursztynem od firmy GORVITA, jak się sprawdził?

Najpierw kilka słów od producenta, ze strony :

http://www.gorvita.com.pl/new/produkty/kategorie-produktow/energia-i-witalnosc,20.html

Działanie żelu jest związane z naturalnymi właściwościami arniki górskiej i ekstraktu z bursztynu stosowanych od lat m.in. w medycynie ludowej. Poprawia krążenie w ściankach naczyń włosowatych dlatego polecany jest szczególnie do pielęgnacji skóry podrażnionej. Naturalne ekstrakty ziołowe zawarte w składzie przyspieszają proces regeneracji naskórka oraz zmniejszają sińce i opuchnięcia wywołane różnymi czynnikami zewnętrznymi. Łagodzi podrażnienia po ukąszeniach owadów. Żel dobrze się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy jednocześnie nawilża i uelastycznia skórę (panthenol i alantoina). Polecany dla każdego rodzaju cery przez cały rok.
 
Sposób użycia:
Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb, wmasowując żel w skórę aż do wchłonięcia.
 
Ingredients / Składniki ( INCI): Aqua, Propylene Glycol, Arnica Montana Extract, Succinum Extract, Glycerin, Carbomer, Triethanolamine, Paraffinum Liquidum, Ethylexyl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Polyglyceryl- 3 - Methylglucose Distearate, Allantoin, Panthenol, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, DMDM Hydantoin.

Składniki pochodzenia naturalnego. Przebadany dermatologicznie.
Produkt nie testowany na zwierzętach.
Notyfikowany w CPNP.



Moja opinia:
Żel zamknięty jest w dużej, wygodnej w aplikacji tubie z zamknięciem typu klik. Bursztynowo-biały kolor i zapach żelu pobudza zmysły. Szybko się wchłania i przede wszystkim nie zostawia klejącej się warstwy, a za to porządnie nawilża skórę. Bardzo wydajny i przyjemny w dotyku.

Jeśli chodzi o siniaki - znikają dużo szybciej, co prawda po jednej aplikacji tylko łagodnieją, ale już po kilku razach ustępują miejsca pierwotnemu wyglądowi skóry. Jest się w stanie obejść bez tych zielonych plam, które często towarzyszom "gojeniu" się siniaków.

Przy ukąszeniach, na pewno nieco łagodzą swędzenie, ale nie dają takiego ukojenia, jakiego bym oczekiwała. Za to dużo szybciej wchłaniają się ranki i zaczerwienienia, spowodowane przez nagminne drapanie się ukąszeń.



Zdecydowanie będę do żelu wracać, niejednokrotnie.

Za możliwość przetestowania dziękuję firmie GORVITA.



A Wy? Mieliście już okazję testować żel?


3 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tym żelu.. u mnie siniaki z łatwością tworzą się zaraz po przebudzeniu.. wtedy wystarczy, że dotknę mocniej ramy łóżka i siniak murowany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowałaś mnie tą maścią. Mam niestety tę samą przypadłość... wystarczy, że ktoś chwyci mnie za ramię, a ja już mam siniaki w kształcie paluszków... Może ta maść ciut pomoże, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *