poniedziałek, 12 września 2016

Żel ze świetlikiem i kolagenem pod oczy i na powieki GORVITA.


Na co dzień pracuję przed monitorem komputera w klimatyzowanym pomieszczeniu. Poza pracą dużo czytam, korzystam z laptopa i telefonu. Nie oszukujmy się - to wszystko okrutnie wpływa na wysuszenie oczu i stan skóry wokół powiek. Ulgę miał przynieść żel ze świetlikiem i kolagenem GORVITA. Zapraszam na recenzję :)


Informacje ze strony http://www.gorvita.com.pl/new/produkty/rodzaje-produktow/oczy,18.html
Żel polecany do codziennej pielęgnacji skóry okolic oczu oraz powiek. Preparat łagodzi podrażnienia i obrzęki wywołane przemęczeniem i czynnikami zewnętrznymi: nadmierne nasłonecznienie, wiatr, kurz, pyłki, dym papierosowy, smog. Usuwa objawy świądu i pieczenia oczu spowodowanych nadmiernym przemęczeniem.
Kolagen i kwas hialuronowy zawarte w składzie hamują rozkład włókien kolagenowych w skórze
, wnikając głęboko w jej strukturę, powodując długotrwałą redukcję zmarszczek. Przywraca jędrność, doskonale je nawilża i odżywia.
Wyciągi ziołowe z zielonej herbaty, oczaru wirginijskiego, chabru bławatka i babki lancetowatej wzbogacone naturalną allantoiną i D-panthenolem, skutecznie obkurczają rozszerzone naczyńka, łagodzą obrzęki oraz uczucie zmęczenia i pieczenia oczu. Stosowany regularnie redukuje przyspieszone procesy złuszczania się naskórka wywołanego częstym stosowaniem kosmetyków do makijażu wokół oczu.



Ingredients / Składniki ( INCI): Aqua, Propylene, Glycol, Euphrasia Officinalis Extract, Glycerin, Camellia Sinensis Extract, Centaurea Cyanus Extract, Plantago Major Extract, Hamamelis Virginiana Extract, Soluble Collagen, Olive Oil Peg – 7 Esters, Sodium Hyaluronate, Allantoin, Panthenol, Carbomer, Triethanolamine,DMDM Hydantoin.


Składniki pochodzenia naturalnego. Przebadany dermatologicznie. Produkt nie testowany na zwierzętach. Nie zawiera barwników i kompozycji zapachowych.
Notyfikowany w CPNP.
Sposób użycia:
Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb. Delikatnie wmasowując żel w okolicę oczu i powiek. Nie stosować bezpośrednio do worka spojówkowego. Żel można stosować pod makijaż.

Moja opinia:

Mała poręczna tubka, a w niej żelowa konsystencja kosmetyku o lekko żółtym zabarwieniu i przyjemnym, ziołowym zapachu.

Wchłania się zadziwiająco szybko. Nawet pokuszę się o stwierdzenie, że przy kontakcie ze skórą żel automatycznie zaczyna działać. Po aplikacji czuć wyraźne nawilżenie i napięcie skóry. Nie pozostawia tłustego filmu.

Świetnie nawilża też same oczy. Kiedyś musiałam stosować krople, gdy po intensywnej pracy przed monitorem dokuczał mi stan "suchego oka". Swędzenie i uczucie uporczywego piasku pod powiekami powodowało niezły dyskomfort. Teraz jeden żel załatwia dwie sprawy - nawilża i skórę, i oko.

Stosuję go dwa razy dziennie. Przed pójściem spać i rano pod makijaż.  Dobrze współgra z korektorem, nic się nie waży ani nie odcina.

Co do opuchnięć i sińców - no cóż, moje sińce pod oczami są tak bardzo ze mną nierozłączenie, że żaden kosmetyk je nie pobije. Owy żel daje wyraźną ulgę, chłodzi zmęczone oczy i nadaje im lekkości.

Na pewno wrócę do żelu nie raz.
Kupić go można poprzez sklepy interneowe. Lista sklepów na stronie gorvita.com.pl

Za możliwość przetestowania dziękuję firmie:



A Wy? Znacie już żel pod oczy ze świetlikiem i kolagenem?

1 komentarz:

  1. Nie słyszałam o tym produkcie.. ale na razie mam tyle żeli pod oczy, że kolejnego zakupu póki co nie planuję:)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Postaram się jak najszybciej odwdzięczyć :)
Mam jednak do Ciebie prośbę - nie pozostawiaj linków, nie spamuj i nie obrażaj.
Komentarze nie spełniające powyższych kryteriów będą USUWANE lub po prostu ignorowane!


Nie pytaj mnie o to czy będę obserwowała Twój blog - jeśli zachęcisz mnie tematyką z przyjemnością dodam go do obserwowanych. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli Ty postąpisz tak samo :)

O MNIE

Moje zdjęcie
Kobieta pracująca. Żona. Zakochana w mężu i podróżach. W wolnych chwilach przerabia ubrania i grzebie w DIY. Lubi pisać, od zawsze. Zdarza jej się czytać bardziej lub mniej ambitne pozycje. A tutaj dzieli się z Wami swoimi przemyśleniami. Zapraszam do zakładki O MNIE. Przedstawiam genezę i cel prowadzonego przeze mnie bloga ;)

Łączna liczba wyświetleń

OBSERWATORZY

INSTAGRAM

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *